autod Skrevet Mars 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2006 endelig tilbake:) har skjedd litt her også ser jeg:) får kaste i meg kaffen å se hva jeg får gjort i dag:) håper å få trekt de siste dekslene bak i dag, så får vi se hva ellers vi får gjort, håper at konsollen en ganske klar på søndag så den kan settes inn å vi kan begynne å montere og koble opp utstyret:) håper å få lyd i det litt tidlig i uka da det trengs ganske mye innpilling før dette begynner å funke sikkelig:) en ting er sikkert det blir ikke noe stereo uten en god porsjon humor:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet Mars 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2006 Det er godt du er tilbake i kalde Norge aa kan faa gjort litt, jeg sitter her nede i Thailand aa svetter som en gris jeg:) Vi talas, maa gaa paa stranda en tur jeg:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
190e Skrevet Mars 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2006 det høres bra ut Anders... blir moro med lyd i bilen kan je tenke meg :bump er ikke det som er gøy da , å høre at det kommer litt musikk ut fra høyttallere å slik..hehe forresten , har du/dere nu planer om å ha bilen utstilt på Hellerudlsletta når det skal være no messe greier der? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Mars 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2006 190e skrev: det høres bra ut Anders... blir moro med lyd i bilen kan je tenke meg :bump er ikke det som er gøy da , å høre at det kommer litt musikk ut fra høyttallere å slik..hehe forresten , har du/dere nu planer om å ha bilen utstilt på Hellerudlsletta når det skal være no messe greier der? ja det blir morro det, men det vil jo selvfølgelig ta endel tid før dette spiller skikkelig, men det kommer nok:) ingen som har spurt meg om jeg vil komme på hellerud så det får vi se på,, om jeg får bestemme så blir det sikkert å sitte hjemme å drikke pils å se på tv, hehe.. neida vi får se:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Golf 4 Skrevet Mars 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2006 Welcome home :magic :hailvw hehe.Skal vel på Hellerud .............:afro Siter Focal Beryllium - Audison Vrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mars 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2006 Hatt en fin tur? :) Jeg vil bare informere om at prosjektene dine (dette og bmw'n) har inspirert meg til å prøve meg på glassfiber! :D Kommer sikkert til kaste ting veggimellom når jeg finner ut at det ikke er like lett som å bygge lego! :hammer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
190e Skrevet Mars 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2006 hva er din framgangs måte å spille inn anlegget ditt på ? heldig der jeg da.. liker ikke pils jeguhhmmwhat? , der slipper jeg den utgiften... :hammer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Mars 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2006 RuZleBiFf skrev: Hatt en fin tur? :) Jeg vil bare informere om at prosjektene dine (dette og bmw'n) har inspirert meg til å prøve meg på glassfiber! :D Kommer sikkert til kaste ting veggimellom når jeg finner ut at det ikke er like lett som å bygge lego! :hammer det er hyggelig:) bare si ifra om du har spm om produkter eller trenger noe:) ikke noe er vanskelig om man har gjort det noen ganger:) man må bare begynne et sted:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Mars 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2006 190e skrev: hva er din framgangs måte å spille inn anlegget ditt på ? heldig der jeg da.. liker ikke pils jeguhhmmwhat? , der slipper jeg den utgiften... :hammer ja det er ganske enkelt å svare på.. spille..:) rett og slett BRUKE stereoen så elementene får flytte litt på seg:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
190e Skrevet Mars 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2006 Hva var det ODR-kurset for noe , hilsen en liten nyskjerrig tass..babyhmm? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
n0stra Skrevet Mars 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2006 Litt OT kanskje, men blir det ikke himla tungt med masse glassfiber i kjerra? Har lyst å gjøre noe anleggsmessig med no seas elementer og dill og dall men i mye mindre målestokk selvsagt. Men har ikke lyst å offre så mye på vekta på bilen for er jo først og fremst kjøreegenskapene jeg er ute etter :) Uansett, lykke til. Ser unektelig ut som et godt stykke arbeid, også erre jo civic da ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet Mars 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2006 Du kan jo høre med Rizla, Civicen hans veier vel snart dobbelt så mye som den gjorde originalt? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Mars 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2006 190e skrev: Hva var det ODR-kurset for noe , hilsen en liten nyskjerrig tass..babyhmm? litt kursing i justering og litt info generelt om produkter og kansje litt mye ting. men det er ting jeg holder for meg selv. mat og litt øl:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Mars 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2006 n0stra skrev: Litt OT kanskje, men blir det ikke himla tungt med masse glassfiber i kjerra? Har lyst å gjøre noe anleggsmessig med no seas elementer og dill og dall men i mye mindre målestokk selvsagt. Men har ikke lyst å offre så mye på vekta på bilen for er jo først og fremst kjøreegenskapene jeg er ute etter :) Uansett, lykke til. Ser unektelig ut som et godt stykke arbeid, også erre jo civic da ;) glassfiber er jo et lett materiale, så det er ikke det som veier, tipper alt her vil veie 150kg, å da veier utstyret over 60kg, og jeg vet ikke hvor mye jeg har fjernet av vekt, men alt av interiør er jo ute, så om den veier mellom 50 og 100kg mer en vanlig så tror jeg det stemmer. så kjøreegenskapene vil nok fortsatt være der, pluss at jeg får bedre vektfordeling:) men man trenger jo ikke gjøre det så volsomt, men skal det gjøres litt så må man fort regne med 50kg selv om man tar det "pent" jeg har prøvd å ikke fylle dem med vekt så mye er gjort for at det skal være lett, stolene er også endel lettere en org, ikke minst grenrøret:) det veier jo et tonn:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lance Skrevet Mars 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2006 Update? Bilder? :D Siter Mvh Lance My 1st Ride My 2nd Ride Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg