autod Skrevet Mars 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2006 Takker for linken! Er litt som frister til en skal bygge om der :) det er meningen det:) om det er noe du savner der så si ifra så skal vi lete det fram:) ligger mange timer bak alle de produktene, mye kommer fra usa via installbay men masse er ting jeg bruker og har mye erfaring med, det er produkter med høy kvalitet og til en pris som kan konkurere med det meste:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjetilsv Skrevet Mars 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2006 det er meningen det:) om det er noe du savner der så si ifra så skal vi lete det fram:)ligger mange timer bak alle de produktene, mye kommer fra usa via installbay men masse er ting jeg bruker og har mye erfaring med, det er produkter med høy kvalitet og til en pris som kan konkurere med det meste:) Den er grei! Var mye som fristet der :) men pengene setter litt stopper på mye.. Så ikke noe pioneer produkter der :( Siter Mercedes-Benz 190e 2 liter 92mod http://www.ventlitt.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Mars 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2006 Den er grei! Var mye som fristet der :) men pengene setter litt stopper på mye.. Så ikke noe pioneer produkter der :( det er kun produkter som vi/autocustom importerer der, autocustom er ikke en forhandler men en importør. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjetilsv Skrevet Mars 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2006 Ok, men du selger vel pioneer produkter om jeg ikke tar feil? Siter Mercedes-Benz 190e 2 liter 92mod http://www.ventlitt.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Steinar Aamodt Skrevet Mars 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2006 Ok, men du selger vel pioneer produkter om jeg ikke tar feil? Ja...... Siter *Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF) Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Mars 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2006 Ok, men du selger vel pioneer produkter om jeg ikke tar feil? jeg (autod) selger pioneer ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Mars 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2006 da er det på tide med litt bilder igjen, kommer endel fremgang senere i dag, men jeg tenkte jeg kunne legge ut en liten enkel guide for bruk av støpeplast:) her skal det bli en ramme rundt bassene, har laget en "bunn" i mdf som jeg skal støpe videre på for å få litt former:) først maskerer jeg et lag med maskeringstape, så legger jeg et lag med dobbeltsidig tape for å få en mm avstand rundt hele så det blir plass til vinly etc.. så pensler jeg et lag med slippmiddel for av delen skal løsne lettere når vi skal ha det ut. maskere godt er viktig, plasten er ikke lett å få av om du søler:) her har jeg blandet 100g plast og 75g herder, det er nok til hele dekslet når jeg har blandet inn fyllstoffet:) før jeg har i fyllstoff så bruker jeg en svamp og påfører et tynt lag med plast på de flatene jeg skal støpe på, for at det skal hefte seg skikkelig. ferdig støpt, la stå å tørke:) varme fremskynder prosessen endel, men det skal være lang herdertid. bruker kun hendene her for å forme plasten:) som der ser på bildene så er de siste panelene bak trekt også, skal gå å trekke litt mer deler nå:) mer bilder senere håper jeg:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Mars 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2006 "Bandwith Exceeded" desverre :( Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Mars 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2006 "Bandwith Exceeded" desverre :( jo takk jeg så det.. har prøvd å betale dem via visa nå ,men det funket ikke fikk bare opp at det var en error.. men jeg har ikke tid til å sitte å kødde med det nå, så jeg får prøve igjen senere.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Mars 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2006 jo takk jeg så det.. har prøvd å betale dem via visa nå ,men det funket ikke fikk bare opp at det var en error.. men jeg har ikke tid til å sitte å kødde med det nå, så jeg får prøve igjen senere.. Lag en konto til vett ;) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Woodbeach Skrevet Mars 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2006 Lag en konto til vett ;) Dessverre er det ikke plass det går på, men antall visninger av bildene han legger ut. Siter Honda Prelude 2.0l 4ws 89' Audi A6 1,8T 98' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Mars 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2006 Dessverre er det ikke plass det går på, men antall visninger av bildene han legger ut. Fullt klar over det. Men den begrensningen er per konto.. Imageshack går også an å bruke, de har (så vidt jeg vet) ingen begrensninger. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
190e Skrevet Mars 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2006 Dritt BRA Anders at du orker å legge ut en enkel guide / å forklare litt hvordan du gjør prosessen.. KJEMPE ROS TIL DEG... :pray Det gir en veldig god inspirasjon til oss andre som ikke er så inni alt dette med støpning av plast , glassfibere osv.. happyhappy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Mars 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2006 Dritt BRA Anders at du orker å legge ut en enkel guide / å forklare litt hvordan du gjør prosessen.. KJEMPE ROS TIL DEG... :pray Det gir en veldig god inspirasjon til oss andre som ikke er så inni alt dette med støpning av plast , glassfibere osv.. happyhappy Slenger meg på den kommentaren her jeg! Kjempe takknemmlig for at du viser såpass godt hvordan ting skal gjøres :) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet Mars 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2006 dennne saken > Interfire IF4VU på linken ser litt kul ut.. Noen som har sett den i live ? http://www.autocustom.no/product_info.php?cPath=89&products_id=37 Vi har den på lager og jeg har prøvd den, fint blått lys i den og den gir jo noe ekstra til instalasjonene:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg