KennethB Skrevet Mars 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 Den vekta er bestil med "overnight shipping".....(kan ikke si hvor den kommer fra) Den er dødskul..... Tsj... Han fortalte det sist j var der, din pung! Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Steinar Aamodt Skrevet Mars 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 Tsj... Han fortalte det sist j var der, din pung! Jeg vet at du vet at du vet....eller noe sånt ;) Siter *Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF) Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet Mars 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 He he... ;) Full fart i dag også vil j tru...? Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Steinar Aamodt Skrevet Mars 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 Jupp.... Men han sjæfen stresser faktisk ikke Siter *Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF) Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet Mars 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 Hmmm... Pussig... :) Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Mars 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 501 HEHE:) matpause, kabler og strips i dag:) kansje det spiller i kveld:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golk killer Skrevet Mars 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 får ikke fram et eneste bilde jeg!! Siter :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Mars 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 får ikke fram et eneste bilde jeg!! ser alle jeg:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
190e Skrevet Mars 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 jeg oxo:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomasekeli Skrevet Mars 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 me 2 :) Siter Her skulle det vært en link til min prosjekttråd. Men jeg har ikke hatt tid til å lage en prosjekttråd. Men det er tanken som teller, er det ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Steinar Aamodt Skrevet Mars 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 Jeg har vært en tur i Oslo idag, og når jeg kom hjem så hadde det plutselig skjedd en hel masse..... Jeg er imponert over gutta, det blir dødskult Siter *Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF) Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Mars 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 Jeg har vært en tur i Oslo idag, og når jeg kom hjem så hadde det plutselig skjedd en hel masse..... Jeg er imponert over gutta, det blir dødskult :pics Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Steinar Aamodt Skrevet Mars 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 :pics Anders sin jobb det :) Nå tror jeg faktisk at de har fått liv i anlegget også.... Jeg må gå og se....hehehe Siter *Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF) Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet Mars 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 jævli å lenge dere jobber a :D Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Mars 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 Anders sin jobb det :) Nå tror jeg faktisk at de har fått liv i anlegget også.... Jeg må gå og se....hehehe ta noen bilder når du først er i gang og da ;) Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg