Gå til innhold

autod: Pioneer ODR Civic

Ranger emnet

autod

Anbefalte innlegg

• Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jævli å lenge dere jobber a :D

Du får se når Anders postet den første posten her idag tidlig... Han er her enda, og har holdt på med bilen hele dagen...

Bilen skal være klar til fredag, småting igjen egentlig...eller eehhhh nei...

Jeg skal iallefall legge dekor på den en dag :)

*Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF)

Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal iallefall legge dekor på den en dag :)

Legg litt mer smakende dekor på denne enn på supraen til vaa a? :puke

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja da tror jeg at jeg slenger ut noen bilder å drar hjem å finner senga. har holdt på siden 8 i dag tidlig så jeg begynner å bli litt sliten , men mye har kommet på plass i dag:)

har koblet opp og montert alt av utstyr, å det funker, altfor tidlig å si hvordan det spiller har ikke hørt på det noe spes, men det er sykt presist..

laderen er også på plass og funker som F....:)

da er det bare resten igjen:)

odr2001.jpg

odr2002.jpg

odr2003.jpg

odr2005.jpg

odr2007.jpg

odr2006.jpg

odr2004.jpg

god natt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy f........... Anders, dette blir bare så vanvittig lekkert. Vel var Bmw'n imponerende byggmessig, men utseendemessig er denne langt finere, i mine øyne. Jeg begynner neste å grine med tanke på hvor man må legge lista for å matche rent kvaliteten på bygget. Jeg vet hva jeg kan når det kommer til selve lyden, og har god selvtillitt på den siden, men du skulle fått bygge bilen "any day". Det er vel heller ingen tvil om at dine hjelpere fortjener mye ros her. Jeg tar av meg hatten, bøyer meg i støvet og gir meg ende over............dette er bare utrolig flott!!!

(det var bare så forb......... dumt at du hadde vlagt disse fargene innvendig. Det er jo Hertz farger, og nå har jo det toget gått for min del, kan jo ikke ha like farger som deg................he he he)

mvh

Glenn

Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy f........... Anders, dette blir bare så vanvittig lekkert. Vel var Bmw'n imponerende byggmessig, men utseendemessig er denne langt finere, i mine øyne. Jeg begynner neste å grine med tanke på hvor man må legge lista for å matche rent kvaliteten på bygget. Jeg vet hva jeg kan når det kommer til selve lyden, og har god selvtillitt på den siden, men du skulle fått bygge bilen "any day". Det er vel heller ingen tvil om at dine hjelpere fortjener mye ros her. Jeg tar av meg hatten, bøyer meg i støvet og gir meg ende over............dette er bare utrolig flott!!!

(det var bare så forb......... dumt at du hadde vlagt disse fargene innvendig. Det er jo Hertz farger, og nå har jo det toget gått for min del, kan jo ikke ha like farger som deg................he he he)

mvh

Glenn

desverre så tror jeg aldrig jeg kommer til å bygge en så bra bil som bmw`n byggemessig, dette her er bare blåbær i forhøld om man ser på byggemåte og kvalitet, utseende er jeg enig med alle, noen synes denne er for diskret, noe som passer meg bra, og noen liker denne bedre en bmw`n, slik vil det alltid være:) men jeg har begge deler så da skulle jeg vel dekke de flestes behov:) hehehehe...

ja den er orange,, men det betyr jo ikke at du kan bruke det også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tørr du å skru opp forsterkeren å ta bilder av innholdet? skjøner at det er skummelt å disikere noe så dyrbart :D

om du tror jeg gidder det nå etter å sitti en hel dag å strekt opp kabler og ryddet så tar du feil:) men det er bilde av den i katalogen, åja, det er fullt inni der:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider