Gå til innhold

autod: Pioneer ODR Civic

Ranger emnet

autod

Anbefalte innlegg

• Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Utrolig bra Anders!! Lekker utførelse, anonymt - som du sa.. Kul farge, utrolig interiør og fikse løsninger! Du fortjener all ære! ;)

Også har du vist og fortalt hv du har gjort - og hvordan du har gjort det - under byggeprosessen, og DET har i hvertfall jeg satt pris på! :)

Her skulle det vært en link til min prosjekttråd. Men jeg har ikke hatt tid til å lage en prosjekttråd. Men det er tanken som teller, er det ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvilken forsterkere og head unit/dsp er det Anders? delefrekvenser og sånt hadde også vært av interese som man kan :bok ..... regner med alt er Pioneer self men modeller!! ellers gratulerer for nte gang! :pray

--kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM*

-Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

om du tror jeg gidder det nå etter å sitti en hel dag å strekt opp kabler og ryddet så tar du feil:) men det er bilde av den i katalogen, åja, det er fullt inni der:)

Hehe, ja skjønner det :P

Det er ingen bilder av de på nettet noe sted da? de bør jo være noen skikkelige grom forsterkere til den prisen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvilken forsterkere og head unit/dsp er det Anders? delefrekvenser og sånt hadde også vært av interese som man kan :bok ..... regner med alt er Pioneer self men modeller!! ellers gratulerer for nte gang! :pray

odr... er ikke så mye å velge i der:)

delefrekvenser er jo ikke testet ut en gang så det vet jeg ikke, men det blir vel sikkert rundt 50hz og 5k tipper jeg, gidder ikke sitte å teste å lytte før jeg får inn frontrute,stoler og får spilt inn elementene litt mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fy... pokker , dætta ser bære lækkert ut ;)

Bøyer meg for Anders & resten av Teamet....

Utrolig flott still & kvaliteten på bygget.... *griner* selv at jeg VET aldri at jeg kan noen gang få så hefftig fint bygd som dette i kjerra mi..

Digger farge valget her.. ;)

*sikle sikle* > forsterkerene....

Har jo spilleren..hehe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider