Tor Steinar Aamodt Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 Hmmm.... Jeg satt her og hørte det "dunket" så jeg gikk ut en tur og stakk hodet inn i civicen.... (Det er ikke stoler i bilen enda og ikke frontrute) Nå var ikke stort justert og det mangler mye innspilling..... MEN, jeg kan si GLED DERE.... Det spiller faktisk høyt og kult, og det mest imponerende er at INGEN ting skrangler i bilen... Jeg tror det er mange der ute som kommer til å få lyst på ODR :) Siter *Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF) Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi-freek Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 Hey!! :) Nå er det 30.809!!! kan hende at vi har noen som er litt avhengi her?? heheh... Helt sykt rått detta prosjektet har blitt.! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Steinar Aamodt Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 Hey!! :) Nå er det 30.809 visninger!! Folk er vil ikke litt avhengi?? eheh.. Helt sykt rått detta prosjektet har blitt.! :D Jupp, det er nødt til å være en av de mest populære trådene på dette forumet... (De har fjernet linken der hvor man kunne se det) Siter *Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF) Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi-freek Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 Jupp, det er nødt til å være en av de mest populære trådene på dette forumet... (De har fjernet linken der hvor man kunne se det) Amen! Tviler ikke et sekund på det! Hhemm? Lurer på hva som kan være grunnen til det jeg? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Mars 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 Dagens oppdatering. ikke så mye å se egentlig, annet en at bakluka hår fått nytt trekk på seg og et lag med demping påbaksiden:) ellers har dagen gått med til tilpassninger av panelene på midtkonsollen og rundt bassene, og litt småfiks her og der håper å trekke de siste panelene i morgen eller på torsdag.:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 skjønner fortsatt ikke hvordan du greier å trekke alacantaran så pent :) får øve litt når jeg får mitt, litt dyrt å øve med men.. Sinnsykt bra arbeid :) Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Steinar Aamodt Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 skjønner fortsatt ikke hvordan du greier å trekke alacantaran så pent :) får øve litt når jeg får mitt, litt dyrt å øve med men..Sinnsykt bra arbeid :) Han jobba litt med bakluke dekselet... Men det ble faktisk utrolig bra, når man ser hvor mye former det er på det.... Jeg ville ikke anbefalt en som var "fersk" til å trekke ett sånt deksel med alcantara.... Det beste er å lære seg å trekke med teppe, så skai, så alcantara... Da får man litt "feeling".... Siter *Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF) Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DiamantsvartE30 Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 Perverst! :D Dette må da være den ultimate plassering av bass og frontsett. Hva er de blanke kulene på hver side bak? Siter Org 90A 14,4v reg + Stinger SP1000 Pioneer DEH77mp :-) Velocity VR450 2x150w + Phonocar Mono 1x1200w Seas Lotus Performance + DY 9410 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Mars 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 Perverst! :D Dette må da være den ultimate plassering av bass og frontsett. Hva er de blanke kulene på hver side bak? joda plasseringen er bra den, er usikker på diskanten ennå da jeg ikke har hørt på det ennå, men det er noe jeg evt kan endre litt på senere, men det er så optimalt som mulig, om du leser lengre bak i tråden så står det litt om de "blanke kulene" det er for å justere demperene bak:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 Kan noen si meg hva ODR egentlig er for noe? :confused: Autod: Sinnsykt fett! :D håper jeg kan høre litt i sommer! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Mars 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 Kan noen si meg hva ODR egentlig er for noe? :confused: Autod: Sinnsykt fett! :D håper jeg kan høre litt i sommer! ;) det er referanse systemet til Pioneer. ODR: Optical Digital reference http://www.pioneer-odr.ch/start_en.htm http://www.pioneer.no/files/eur/ODR/index.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 Noe så sinnsykt pent da mann!!! Dette kan du..Og du/dere fortjener all (ris og) ros for jobben dere:D Gleder meg til å høre denne bilen på Rudskogen om du skal dit i Juli?:) Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Steinar Aamodt Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 Nå har det kommet inn noe her som ingen har sett før, som ble DØDSKULT Siter *Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF) Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fab Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 *sikle* Siter - Nissan 200sx s13 92mod, sort - Toyota Celica 88mod GT - SOLGT - Golf III 95 mod. på 18" - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 Nå har det kommet inn noe her som ingen har sett før, som ble DØDSKULT BILDER!!! Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg