Tor Steinar Aamodt Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 BILDER!!! Kommer nok.... Hvis ikke får jeg ta litt spionbilder ;) Siter *Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF) Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DiamantsvartE30 Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 joda plasseringen er bra den, er usikker på diskanten ennå da jeg ikke har hørt på det ennå, men det er noe jeg evt kan endre litt på senere, men det er så optimalt som mulig, om du leser lengre bak i tråden så står det litt om de "blanke kulene" det er for å justere demperene bak:) Aaah, smart. :) Det ser utrolig bra ut! Lykke til videre, er vel snart ferdig nå. Siter Org 90A 14,4v reg + Stinger SP1000 Pioneer DEH77mp :-) Velocity VR450 2x150w + Phonocar Mono 1x1200w Seas Lotus Performance + DY 9410 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 Kommer nok.... Hvis ikke får jeg ta litt spionbilder ;) Takk takk =) Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
190e Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 Hmmm.... Jeg satt her og hørte det "dunket" så jeg gikk ut en tur og stakk hodet inn i civicen.... (Det er ikke stoler i bilen enda og ikke frontrute) Nå var ikke stort justert og det mangler mye innspilling..... MEN, jeg kan si GLED DERE.... Det spiller faktisk høyt og kult, og det mest imponerende er at INGEN ting skrangler i bilen... Jeg tror det er mange der ute som kommer til å få lyst på ODR :) Hehe.. tviler ikke på det gitt... ;) Je har i alle fall det...:bok Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bubben Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 Kommer nok.... Hvis ikke får jeg ta litt spionbilder ;) Kan ikke bare si det uten å komme med noen bilder vet du!!! blir ikke særlig nysgjerrig da vel!!! blah hehe. Vis bilder da, ellers må jeg sette meg i bilen og komme opp en tur å se! Stå på!m'm Siter De som sier at det vi har laget er rævva får gjøre det bedre sjøl da, og sende et bilde etterpå :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Steinar Aamodt Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 Hvem vil ha spion bilder da ??? Siter *Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF) Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
190e Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 jeg...hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zews^^ Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 Jeg også! :) Siter #1985 Opel Rekord 2.2i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Steinar Aamodt Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 Okey, her er noen spionbilder da.... Ikke si til Anders at dere har sett dette da ;) 3 ruller med alcantara....hmmmmm Hmmmm.... lurer på hva dette er for noe merkelig hmmmmmmmmmm....... Siter *Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF) Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChR|S^_ Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 Var det alt? Dårlig jort! Få vite hva han skal gjøre nåda! :D Siter Min Honda CRX '89 :) Bilstereoprosjektet mitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chasin Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 Trekking av stoler? :) Siden de ikke er montert enda... Siter Pioneer Reference Series Bilen min http://www.fmh.moo.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 Vil anta at det er setetrekking på gang ja :D Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Steinar Aamodt Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 Vil anta at det er setetrekking på gang ja :D Hehehehe.... nei, ikke enda... Siter *Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF) Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IkLoma Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 tror han skal sy seg matchene dress jeg.. slik at alle ser han på avstand Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
190e Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 hehe... "skjønner" ikke bærra her jeg.... *tenker* *tenker*... på hva som ikke andre har gjort.... ;) siden det ikke er stolene... er det noe på dash`n kanskje det som står igjen i midten eller no... ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg