Tor Steinar Aamodt Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 Så hvis jeg poster ett lite snikbilde av hva det er så kan jeg skylde på at dere maste såååå mye ;) Siter *Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF) Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IkLoma Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 Jajajajajajaja!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Steinar Aamodt Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 hehe... "skjønner" ikke bærra her jeg.... *tenker* *tenker*... på hva som ikke andre har gjort.... ;) siden det ikke er stolene... er det noe på dash`n kanskje det som står igjen i midten eller no... ? Du er inne på noe...... Siter *Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF) Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fi_asko Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 Dere skal sy dere matchende alcantara undertøy, aka string. Og ja vet det var litt vel my stoff for en string, men det er vel bare et komplemang i deres retning det.. hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Steinar Aamodt Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 Dere skal sy dere matchende alcantara undertøy, aka string. Og ja vet det var litt vel my stoff for en string, men det er vel bare et komplemang i deres retning det.. hehe Etter alle mer eller mindre useriøse poster her, så kan jeg tro at dere tror det.... Siter *Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF) Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 Tidenes første motorrom trekt i alcantara? :D Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 Dere skal sy dere matchende alcantara undertøy, aka string. Og ja vet det var litt vel my stoff for en string Jeg ville si det er DU som er inne på noe her.....kjenner jeg griseguttene på Elverum godt nok så.....:D Bildene sier vel det meste, skal bli en fryd å se og høre bilen på Sinaheim:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Steinar Aamodt Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 Okey da.... Nå får jeg bank her tror jeg.... WOW.......... Siter *Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF) Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 Sting med ODR logo på er det ikke mange som har:) Får gå å legge meg, er midt på natta her nede nå, kos dere videre i verkstedet:) Edit: Kanskje StringEmil har en;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 Jeg gjetter på nytt taktrekk... :) Tror ikke jeg har nevnt tidligere at det er et helt sinnsykt prosjekt. Blir avhengig av å lese sånt som dette! Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
190e Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 det venters i alle fall noe hefftig greier dette og kanskje ikke mist se meget tøft ut til slutt.. =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fi_asko Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 Sting med ODR logo på er det ikke mange som har:) Får gå å legge meg, er midt på natta her nede nå, kos dere videre i verkstedet:) Edit: Kanskje StringEmil har en;) Hehe.. StringEmil har vel det meste.. Nei æsj.. Få høre hva dere skal gjøre nå da.. Ikke sett oss på pinebenken lengere nå.. Men tror også taktrekk kan være svaret. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Woodbeach Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 Hmm...ser litt mer brent fast ut spør du meg... Vi får vente å se om vi får no skikkelige close-ups av Anders etterhvert ;) Siter Honda Prelude 2.0l 4ws 89' Audi A6 1,8T 98' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
190e Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 hm... det er vel ikke trekk til midten av dashbordet eller no ? mener at jeg ikke kan huske at jeg har sett at den delen er helt ferdig ? men men få bare vente å se..hehe ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Steinar Aamodt Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 Sting med ODR logo på er det ikke mange som har:) Får gå å legge meg, er midt på natta her nede nå, kos dere videre i verkstedet:) Edit: Kanskje StringEmil har en;) Det er ikke brodert ;) Siter *Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF) Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg