Tor Steinar Aamodt Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 Jeg gjetter på nytt taktrekk... :) Tror ikke jeg har nevnt tidligere at det er et helt sinnsykt prosjekt. Blir avhengig av å lese sånt som dette! Taktrekket er byttet om for lenge siden Siter *Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF) Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Steinar Aamodt Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 hm... det er vel ikke trekk til midten av dashbordet eller no ? mener at jeg ikke kan huske at jeg har sett at den delen er helt ferdig ? men men få bare vente å se..hehe ;) Du er inne på noe der gitt..... Siter *Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF) Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Mars 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 hehehe, dere får ikke noen bilder før i morgen tidlig;) stikker hjem å ser på tv jeg:) bilder kommer kl 09.00 :) god natt:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 J vet hvor de skal, men hvordan er det laget....!? Hmmm... Ser ut som at det er gravert med laser ell noe kanskje? :) Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Steinar Aamodt Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 J vet hvor de skal, men hvordan er det laget....!? Hmmm... Ser ut som at det er gravert med laser ell noe kanskje? :) Hehehehehe......... Siter *Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF) Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 Sting med ODR logo på er det ikke mange som har:) Får gå å legge meg, er midt på natta her nede nå, kos dere videre i verkstedet:) Edit: Kanskje StringEmil har en;) Emil er u-fin...!! Fysj!!!! Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi-freek Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 Hmm?? Det skal vel ikke på gulvet?? Var bare noe som datt inn i hode mitt akkurat nuh..! Eller tipper jeg på at det blir tanga(er)! :) Bare å stå på!! syt bra! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IkLoma Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 ODR logo midt på dashen kunne sikkert blitt snasent.. får se hva han har tenkt til snart da bilder kommer kl 09.00 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Mars 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 litt tidlig ute men her er en sniktitt:) dere får resten "senere" ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 Stiiiiilig =) Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lance Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 FETT:D Men...når kommer resten?? Siter Mvh Lance My 1st Ride My 2nd Ride Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Mars 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 FETT:DMen...når kommer resten?? tja, i dag en gang tenker jeg:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lance Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 Egentlig ikke presist nok...men la gå. Siden du har levert såpass bra til nå:D Siter Mvh Lance My 1st Ride My 2nd Ride Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Mars 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 Egentlig ikke presist nok...men la gå.Siden du har levert såpass bra til nå:D ca 12.30 kommer bildet av ramma rundt bassene.. bedre?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lance Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 :D Jæla bra, du e jæla grei:D Siter Mvh Lance My 1st Ride My 2nd Ride Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg