Gå til innhold

autod: Pioneer ODR Civic

Ranger emnet

autod

Anbefalte innlegg

• Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

FY så fett det ble , det dekselet ditt...

Lurte på å spørre deg tidligere om det skulle komme ODR-logo flere steder i interiøret, men ville heller vente og se. Og godt var det:D

Dagen er lang og fin den...;)

BTW: når er "deadline" for bilen? Førstkommende helg?

Skal være "ferdig" imorgen eller lørdag.....

*Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF)

Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser supert ut!

Men skruene til subbene stakk litt frem, gjorde de ikke? Svart hadde vært bedre tror jeg :)

det har litt med at det ser jævelig ut med sorte på de foran, å jeg ville ha likt overalt, men jeg får se, det er uansett ikke akkurat noe som tar tid å gjøre så det er ikke prioritert nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis bilen skal være ferdig i morgen eller lørdag kan det ikke være rare tingene som gjenstår...det ser faktisk ikke ut slik heller, at det er mye som gjenstår;)

Gleder meg til å se de logoene in real life!!

bilen er ferdig inni stort sett, har igjen å trekke et lite panel og sette inn stolene, så er det igjen å montere gitter i fangerene og frontrute, pluss litt småting her og der:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lyst til å avsløre hvordan logoene på alcantaraen er gjort? :) Dette ble helt ypperlig! Som alltid..

PS: bittelite tips: lag logoene liiittegranne mindre neste gang. Den på bakdekselet ser forsåvidt ok ut, men den på dashen ble litt for stor etter min personlige mening. 95% gjør akkurat samme "feilen", enten det gjelder logoer, skriftstørrelse på dokumenter osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider