Woodbeach Skrevet Mars 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 Hvor skal jeg gøre av kaffekoppen a????????????Kjører ikke 130 mil hver vei uten kaffe. Hva har man vel ikke hender til? :D Anders: Det er vel ikke noe vits i å fortelle deg hvor bra det ser ut da du har sett den i real life, men fy faen da mann :) Konge! Siter Honda Prelude 2.0l 4ws 89' Audi A6 1,8T 98' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
190e Skrevet Mars 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 begge deler. Oki... hefftig..:) er det eneste Pioneer demo bil m/ Odr produkter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Mars 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 Oki... hefftig..:) er det eneste Pioneer demo bil m/ Odr produkter? nei, det er mellom 10 og 15 biler i europa som har odr, som er TEAM PIONEER, det er meg og Ketil her i norge og Lars i sverige, vi er de eneste i skandinavia. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Mars 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 Hva har man vel ikke hender til? :D Anders: Det er vel ikke noe vits i å fortelle deg hvor bra det ser ut da du har sett den i real life, men fy faen da mann :) Konge! har fått den ned på hjula nå, å det ser ennå bedre ut nå:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
190e Skrevet Mars 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 har fått den ned på hjula nå, å det ser ennå bedre ut nå:) kult.. det kan jeg tro m'm hva er planen framover med bilen ? fått jusert noe eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
isak Skrevet Mars 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 får du brukt varmeapparatet? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
honnings88 Skrevet Mars 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 Hvor skal jeg gøre av kaffekoppen a????????????Kjører ikke 130 mil hver vei uten kaffe. Skal vel trekke holderen til statoil koppen i alacantra.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Woodbeach Skrevet Mars 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 får du brukt varmeapparatet? :) Så vidt meg bekjent ligger fortsatt visse knapper og dill bak dekselet under spilleren. Hvor tilgjengelig disse knappene er, er en annen sak, eller? :) Siter Honda Prelude 2.0l 4ws 89' Audi A6 1,8T 98' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
isak Skrevet Mars 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 Så vidt meg bekjent ligger fortsatt visse knapper og dill bak dekselet under spilleren. Hvor tilgjengelig disse knappene er, er en annen sak, eller? :) han kan vel bare montere en sånn elektrisk heis... ting? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Mars 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 Ja nå har jeg vært ute å prøvekjør en tur og vasket litt, stiv..? ja.. men det funker, å varmeapparatet funker fint:) alt funker faktisk veldig fint.:) stikker hjem nå, så skal jeg polere og fikse i morgen, å legge dekor:) har ikke justert noe, men jeg satt i 2min å spilte litt i sta, å det er helt vanvittig hvor bra dette spiller uten å gjøre annet en å grovinnstille filterene. senter sitter som et skudd og jeg kan spille skremmende høyt uten at det blir ubehagelig,, det er rett og slett ikke normalt:) prøver å få til noen bilder, men photobucket er føkk i kveld så det får komme i morgen, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IkLoma Skrevet Mars 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 Gleder meg vilt til å se denne nå anders. :) hvor mye er det photobucket har som transfer limit egentlig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Mars 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 endelig funker det litt:) :pics bilen er stort sett klar, skal polere og legge dekor i morgen ,så er det klart. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi-freek Skrevet Mars 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 Det er hel rått!!! veldig fint og gjenom ført! liker det du har gjort. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomasekeli Skrevet Mars 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 Dette ble mye mye mye flottere enn jeg noen sinne hadde forestilt meg at det skulle bli....(!!!!) Helt utrolig!! :D Siter Her skulle det vært en link til min prosjekttråd. Men jeg har ikke hatt tid til å lage en prosjekttråd. Men det er tanken som teller, er det ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Steinar Aamodt Skrevet Mars 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 Flere år siden jeg sa at Anders var Norges beste bilstereobygger, og det holder jeg fortsatt på... :-) Siter *Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF) Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg