Michael_ Skrevet Mars 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 bilen din ble fin :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Golf 4 Skrevet Mars 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 Det er bare å bøye seg i det som er.Utrolig hva denne garasjen på Elverum får til.Det er helt utrolig........................:magic :magic :magic Gratulerer dere alle for ett utrolig prosjekt. Siter Focal Beryllium - Audison Vrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lance Skrevet Mars 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 Anders, du må love å få tatt noen FETE bilder av bilen når dekoren har kommet på. Gjerne slike som har potensiale i seg til å havne som skjermbakgrunn på en og annen data:tannløs Personlig mener jeg bilen bør være slik den er nå, "naken" og diskré. Men du hører sikkert ikke på meg allikevel:op Siter Mvh Lance My 1st Ride My 2nd Ride Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet April 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 Anders, du må love å få tatt noen FETE bilder av bilen når dekoren har kommet på. Gjerne slike som har potensiale i seg til å havne som skjermbakgrunn på en og annen data:tannløs Personlig mener jeg bilen bør være slik den er nå, "naken" og diskré. Men du hører sikkert ikke på meg allikevel:op det skal jeg se om jeg kan få til :) skulle gjerne hatt den helt ren jeg også, men det har seg nå slik at det er endel som har bidratt til at denne bilen har blitt bygget og for at det sitter det utstyret det gjør i den, å de vil nok gjerne ha reklame igjen:) men vi skal begrense det så godt som mulig:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
190e Skrevet April 1, 2006 Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 Flere år siden jeg sa at Anders var Norges beste bilstereobygger, og det holder jeg fortsatt på... :-) HELT ENIG MED DEG DER >>Tor.... sier meg at jeg har :respect for denne kar`n her ja.... Dette ble utrolig vakker , still rent bygd... Dette må det fineste bygget jeg har sett... :wave Bare blit helt forelska i fargene jeg..hihih:cocain: Får nesten bare lyst til å sende dash`n å div. andre ting opp trekking av samme stoffet å farger... hehe:hello: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet April 1, 2006 Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 nydelig! Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjerstad Skrevet April 1, 2006 Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 Alt Anders tar i blir bra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Siter http://www.nordmoregatebilklubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lance Skrevet April 1, 2006 Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 skulle gjerne hatt den helt ren jeg også Er det mulig å få tatt noen überfete bilder av bilen før dekoren blir lagt? Eller er det for seint? Siter Mvh Lance My 1st Ride My 2nd Ride Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Steinar Aamodt Skrevet April 1, 2006 Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 For seint.... Men dekoren blir diskre og dritkul.... Siter *Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF) Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
190e Skrevet April 1, 2006 Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 Dere , jeg lurte på om det evt. er mulig å fått tak i Bitoplast som autocustom selger til uka, da jeg skal prøve å få dempe litt under dashbordet å slik før det skal settes inn i påsken.. Men ser at Autocustom holder stengt til 10/4.. Er det Bitoplast A5 eller A10, er det som har blitt brukt i Honda`n her ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lance Skrevet April 1, 2006 Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 Tor, jeg er skuffet...:op Når kommer de überfete bildene da? Siter Mvh Lance My 1st Ride My 2nd Ride Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Steinar Aamodt Skrevet April 1, 2006 Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 Tor, jeg er skuffet...:opNår kommer de überfete bildene da? Anders er ute å kjører en tur, kommer tilbake etterpå.... Siter *Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF) Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet April 1, 2006 Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 Anders er ute å kjører en tur, kommer tilbake etterpå.... Han er ute å klipper seg litt, så han blir pen og presentabel til vi skal til Sinsheim å drikke øl og spise Würst:D Gleder meg som en liten unge til å se Civic'en "live"! Anders slutter aldri å imponere oss, han har en enorm kreativitet og kommer opp med nye ideèr og design som tar pusten fra de fleste, gang på gang!! Det står :respect av sånt:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IkLoma Skrevet April 1, 2006 Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 Anders er ute å kjører en tur, kommer tilbake etterpå.... er ikke lenge til det kommer inn poster på "carspotting" nå om en orange ræcer med høy lyd... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet April 1, 2006 Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 Dere får ha en fortreffelig tur! Men ikke noe dasking på rommet... He he he... Må ha noe Tsunami-stæsj etter påske... :) Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg