Gå til innhold

autod: Pioneer ODR Civic

Ranger emnet

autod

Anbefalte innlegg

• Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Anders, du må love å få tatt noen FETE bilder av bilen når dekoren har kommet på. Gjerne slike som har potensiale i seg til å havne som skjermbakgrunn på en og annen data:tannløs

Personlig mener jeg bilen bør være slik den er nå, "naken" og diskré.

Men du hører sikkert ikke på meg allikevel:op

det skal jeg se om jeg kan få til :)

skulle gjerne hatt den helt ren jeg også, men det har seg nå slik at det er endel som har bidratt til at denne bilen har blitt bygget og for at det sitter det utstyret det gjør i den, å de vil nok gjerne ha reklame igjen:) men vi skal begrense det så godt som mulig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere år siden jeg sa at Anders var Norges beste bilstereobygger, og det holder jeg fortsatt på... :-)

HELT ENIG MED DEG DER >>Tor.... sier meg at jeg har :respect for denne kar`n her ja....

Dette ble utrolig vakker , still rent bygd... Dette må det fineste bygget jeg har sett...

:wave

Bare blit helt forelska i fargene jeg..hihih:cocain: Får nesten bare lyst til å sende dash`n å div. andre ting opp trekking av samme stoffet å farger... hehe:hello:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere , jeg lurte på om det evt. er mulig å fått tak i Bitoplast som autocustom selger til uka, da jeg skal prøve å få dempe litt under dashbordet å slik før det skal settes inn i påsken..

Men ser at Autocustom holder stengt til 10/4..

Er det Bitoplast A5 eller A10, er det som har blitt brukt i Honda`n her ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anders er ute å kjører en tur, kommer tilbake etterpå....

Han er ute å klipper seg litt, så han blir pen og presentabel til vi skal til Sinsheim å drikke øl og spise Würst:D

Gleder meg som en liten unge til å se Civic'en "live"! Anders slutter aldri å imponere oss, han har en enorm kreativitet og kommer opp med nye ideèr og design som tar pusten fra de fleste, gang på gang!! Det står :respect av sånt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider