Gå til innhold

autod: Pioneer ODR Civic

Ranger emnet

autod

Anbefalte innlegg

jeg er i tønsberg jeg, er ikke jeg som skal kjøre den ned, så jeg overlater fotograferingen til fido og tollamoen køstom og kaffe..:)

men det blir nok litt bilder fra messa tenker jeg:)

Den er god..:tannløs

Hva slags messe er dette i grunn ? Stor elektronikk/Hi-Fi messe eler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jeg tar med meg kamera og PC nedover, så det kommer daglige oppdateringer fra messa:)

om jeg får tilgang til nett der:)

Anders, jeg tar med mobilt kontor kortet mitt og pcen min, så du kan jo låne det hvis vi ikke finner noe nett der nede :)

*Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF)

Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er god..:tannløs

Hva slags messe er dette i grunn ? Stor elektronikk/Hi-Fi messe eler?

Jeg har vært på både CES i Las Vegas og Car&Sound i Sinsheim, messen i Sinsheim er verdens største bilstereomesse, når man tenker bare på bilstereo da....

Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nettopp sett bilen live, med bagasje inni og møkk utapå.

Ganske uvant stil på installasjonen må jeg si.

Herlig uvant!

It's koooooooooool sombrero

Det er HELT riktig Arild....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, nå som den er "ferdig" og alle har fått skrytt av hvor bra det ble utseendemessig (og det ble det - A+) ... hvordan ble lyden? :D

Fra FWD vs RWD:

Originally posted by venague

Ja fy faen ass. Bilen min går rett frem i svingene og spoler for ingen ting. Skulle ønske jeg hadde RWD så kunne jeg sladda i rundkjøringene og brent gummi utenfor McDonalds. Jeg tror slike aktiviteter hadde fått meg til å bade i lykke, og gitt meg en permanent euforisk sinntilstand som hadde smittet over på resten av verden og skapt fred i midtøsten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, nå som den er "ferdig" og alle har fått skrytt av hvor bra det ble utseendemessig (og det ble det - A+) ... hvordan ble lyden? :D

hehe, det er for tidlig å si noe om, har ikke hatt tid til å justere noe ennå, å det må spilles mer med, men det er mer dynamikk her en i noen annet jeg har hørt, skal la det stå å spille i tyskland så få jeg ta med en kveld i påsken å justere, men det blir nok bra tenker jeg:) eller det låter jo bra nå, bedre en alt annet jeg har hørt som har vært så "ferskt" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, det er for tidlig å si noe om, har ikke hatt tid til å justere noe ennå, å det må spilles mer med, men det er mer dynamikk her en i noen annet jeg har hørt, skal la det stå å spille i tyskland så få jeg ta med en kveld i påsken å justere, men det blir nok bra tenker jeg:) eller det låter jo bra nå, bedre en alt annet jeg har hørt som har vært så "ferskt" :)

Fantastisk :)

Gratulerer med ett meget pent gjennomført bygge, litt forskjellig fra det du tidligere har gjort, men ikke overraskende ser det som vanlig utrolig bra ut ;)

Fra FWD vs RWD:

Originally posted by venague

Ja fy faen ass. Bilen min går rett frem i svingene og spoler for ingen ting. Skulle ønske jeg hadde RWD så kunne jeg sladda i rundkjøringene og brent gummi utenfor McDonalds. Jeg tror slike aktiviteter hadde fått meg til å bade i lykke, og gitt meg en permanent euforisk sinntilstand som hadde smittet over på resten av verden og skapt fred i midtøsten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk :)

Gratulerer med ett meget pent gjennomført bygge, litt forskjellig fra det du tidligere har gjort, men ikke overraskende ser det som vanlig utrolig bra ut ;)

takk for det, det var vel litt meningen å komme med noe "nytt" :) har vært veldig gøy å bygge denne, alt har gått veldig raskt og lett, takket være alle som har bidratt og at det meste har vært godt planlagt:)

spes takk til Åsmund, Svein og Siv som har gjort myye arbeid på denne bilen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider