190e Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 jeg er i tønsberg jeg, er ikke jeg som skal kjøre den ned, så jeg overlater fotograferingen til fido og tollamoen køstom og kaffe..:) men det blir nok litt bilder fra messa tenker jeg:) Den er god..:tannløs Hva slags messe er dette i grunn ? Stor elektronikk/Hi-Fi messe eler? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Golf 4 Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 Tror det er denne messa.Sinsheim.......................:afro http://www.emmanet.nl/photogallery.html Siter Focal Beryllium - Audison Vrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
190e Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 ok.. så mye lækkert ut der.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 Hva slags messe er dette i grunn ? Stor elektronikk/Hi-Fi messe eler? Det er verdens største bilstereo messe:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Golf 4 Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 Off Topic. Det er denne og SEMA som står øverst på ønskelista......................:afro Siter Focal Beryllium - Audison Vrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Billi Racing Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 Off Topic.Det er denne og SEMA som står øverst på ønskelista......................:afro Anbefaler SEMA!!! Har bestilt hotell alt:) Blir 3.år på rad og det blir flere! Snakkas Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 baklyktene skal bygges om når jeg kommer hjem:) kult :) Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Steinar Aamodt Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 jeg tar med meg kamera og PC nedover, så det kommer daglige oppdateringer fra messa:) om jeg får tilgang til nett der:) Anders, jeg tar med mobilt kontor kortet mitt og pcen min, så du kan jo låne det hvis vi ikke finner noe nett der nede :) Siter *Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF) Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Steinar Aamodt Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 Den er god..:tannløs Hva slags messe er dette i grunn ? Stor elektronikk/Hi-Fi messe eler? Jeg har vært på både CES i Las Vegas og Car&Sound i Sinsheim, messen i Sinsheim er verdens største bilstereomesse, når man tenker bare på bilstereo da.... Siter *Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF) Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Steinar Aamodt Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 eeeeeeeey.det pioneer merket på bakfangern har jeg å lyst på:P hva koster et slikt et??:D Det er på 110 x 20 cm. Skal du ha det i mattsvart, så ca 300,- Siter *Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF) Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Steinar Aamodt Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 Har nettopp sett bilen live, med bagasje inni og møkk utapå. Ganske uvant stil på installasjonen må jeg si. Herlig uvant! It's koooooooooool sombrero Det er HELT riktig Arild.... Siter *Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF) Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zettie Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 Vel, nå som den er "ferdig" og alle har fått skrytt av hvor bra det ble utseendemessig (og det ble det - A+) ... hvordan ble lyden? :D Siter Fra FWD vs RWD: Originally posted by venague Ja fy faen ass. Bilen min går rett frem i svingene og spoler for ingen ting. Skulle ønske jeg hadde RWD så kunne jeg sladda i rundkjøringene og brent gummi utenfor McDonalds. Jeg tror slike aktiviteter hadde fått meg til å bade i lykke, og gitt meg en permanent euforisk sinntilstand som hadde smittet over på resten av verden og skapt fred i midtøsten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet April 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 Vel, nå som den er "ferdig" og alle har fått skrytt av hvor bra det ble utseendemessig (og det ble det - A+) ... hvordan ble lyden? :D hehe, det er for tidlig å si noe om, har ikke hatt tid til å justere noe ennå, å det må spilles mer med, men det er mer dynamikk her en i noen annet jeg har hørt, skal la det stå å spille i tyskland så få jeg ta med en kveld i påsken å justere, men det blir nok bra tenker jeg:) eller det låter jo bra nå, bedre en alt annet jeg har hørt som har vært så "ferskt" :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zettie Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 hehe, det er for tidlig å si noe om, har ikke hatt tid til å justere noe ennå, å det må spilles mer med, men det er mer dynamikk her en i noen annet jeg har hørt, skal la det stå å spille i tyskland så få jeg ta med en kveld i påsken å justere, men det blir nok bra tenker jeg:) eller det låter jo bra nå, bedre en alt annet jeg har hørt som har vært så "ferskt" :) Fantastisk :) Gratulerer med ett meget pent gjennomført bygge, litt forskjellig fra det du tidligere har gjort, men ikke overraskende ser det som vanlig utrolig bra ut ;) Siter Fra FWD vs RWD: Originally posted by venague Ja fy faen ass. Bilen min går rett frem i svingene og spoler for ingen ting. Skulle ønske jeg hadde RWD så kunne jeg sladda i rundkjøringene og brent gummi utenfor McDonalds. Jeg tror slike aktiviteter hadde fått meg til å bade i lykke, og gitt meg en permanent euforisk sinntilstand som hadde smittet over på resten av verden og skapt fred i midtøsten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet April 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 Fantastisk :)Gratulerer med ett meget pent gjennomført bygge, litt forskjellig fra det du tidligere har gjort, men ikke overraskende ser det som vanlig utrolig bra ut ;) takk for det, det var vel litt meningen å komme med noe "nytt" :) har vært veldig gøy å bygge denne, alt har gått veldig raskt og lett, takket være alle som har bidratt og at det meste har vært godt planlagt:) spes takk til Åsmund, Svein og Siv som har gjort myye arbeid på denne bilen:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg