Gå til innhold

autod: Pioneer ODR Civic

Ranger emnet

autod

Anbefalte innlegg

• Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

autod: hvor mye av designet er godt planlagt på forhånd? er det mye som blir til rett før du kutter til og slik? ser jo veldig gjennomtenkt ut da men vet jo aldri :)

det meste er klart når jeg starter, men ikke sånn på millimeteren, men åssen det skal se ut har jeg i hodet å de fleste løsningene for å få til alt, men det blir alltid endringer for at ting ikke blir helt som planlagt, men det er også lagt til i planene.. hehehe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det meste er klart når jeg starter, men ikke sånn på millimeteren, men åssen det skal se ut har jeg i hodet å de fleste løsningene for å få til alt, men det blir alltid endringer for at ting ikke blir helt som planlagt, men det er også lagt til i planene.. hehehe:)

Har det litt slik selv , at man "danner" et bilde av hvordan man det skal se ut , men verre å få det i live er mitt problem...:knob: *ggr*

Og ikke mist hvordan man skal "lage" tingene og plassere dem i live..

Den messa skal jeg prøve å få med meg til neste år je og løpe rundt med kamera...hehem'm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er viktig å ha en plan for hvordan alt "skal se ut" når det er ferdig! Hvis ikke blir du bare stående og gjøre ting om og om igjen... Tru meg!! :D

Anders; må passe på at pilotene dine får med seg det de skal før de drar oppover igjen!! :D Og god tur!

Nytt prosjekt på gang ganske snart... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da er bilen levert på Tollamoen å er på vei til Tyskland:) jeg har sendt med kamera så de kan ta litt bilder på turen:)

jeg kaster meg på flyet i morgen å kommer etter:)

håper å kunne sende litt bilder fra turen og vask og klargjøring til messa i morgen kveld:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider