IkLoma Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 autod: hvor mye av designet er godt planlagt på forhånd? er det mye som blir til rett før du kutter til og slik? ser jo veldig gjennomtenkt ut da men vet jo aldri :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet April 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 autod: hvor mye av designet er godt planlagt på forhånd? er det mye som blir til rett før du kutter til og slik? ser jo veldig gjennomtenkt ut da men vet jo aldri :) det meste er klart når jeg starter, men ikke sånn på millimeteren, men åssen det skal se ut har jeg i hodet å de fleste løsningene for å få til alt, men det blir alltid endringer for at ting ikke blir helt som planlagt, men det er også lagt til i planene.. hehehe:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
190e Skrevet April 3, 2006 Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 det meste er klart når jeg starter, men ikke sånn på millimeteren, men åssen det skal se ut har jeg i hodet å de fleste løsningene for å få til alt, men det blir alltid endringer for at ting ikke blir helt som planlagt, men det er også lagt til i planene.. hehehe:) Har det litt slik selv , at man "danner" et bilde av hvordan man det skal se ut , men verre å få det i live er mitt problem...:knob: *ggr* Og ikke mist hvordan man skal "lage" tingene og plassere dem i live.. Den messa skal jeg prøve å få med meg til neste år je og løpe rundt med kamera...hehem'm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet April 3, 2006 Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 Det er viktig å ha en plan for hvordan alt "skal se ut" når det er ferdig! Hvis ikke blir du bare stående og gjøre ting om og om igjen... Tru meg!! :D Anders; må passe på at pilotene dine får med seg det de skal før de drar oppover igjen!! :D Og god tur! Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Woodbeach Skrevet April 3, 2006 Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 Hmm... Hvor mye koster det frontsettet egentlig? :wonder Siter Honda Prelude 2.0l 4ws 89' Audi A6 1,8T 98' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
190e Skrevet April 3, 2006 Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 20lapper dessvere.... 10lapper pr sett... produktere / priser kan du se her.. http://www.pioneer.no/no/content/press/news/2004-10-05/ODR.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet April 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 Ja da er bilen levert på Tollamoen å er på vei til Tyskland:) jeg har sendt med kamera så de kan ta litt bilder på turen:) jeg kaster meg på flyet i morgen å kommer etter:) håper å kunne sende litt bilder fra turen og vask og klargjøring til messa i morgen kveld:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lance Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 Vi gleder oss:D Have fun! Siter Mvh Lance My 1st Ride My 2nd Ride Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet April 5, 2006 Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 Ring meg når du skal selge den :) Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
190e Skrevet April 5, 2006 Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 Hehe.. jag kunne tenkt meg BMW`n m/ ODR je.... hiihhi ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet April 5, 2006 Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 Hehe.. jag kunne tenkt meg BMW`n m/ ODR je.... hiihhi ;) Bare å betale det ;) Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
190e Skrevet April 5, 2006 Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 hehe.... må vinne lotto eller V75.. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
190e Skrevet April 5, 2006 Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 Er det noen her som vært heldig å skaffet seg det nye ODR`n...Eller hørt på et system ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet April 5, 2006 Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 Kjetil Skjei og Anders Fleischer har komplett ODR! Hvor mange som har hørt det er vel verre å si... :) Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossie power Skrevet April 5, 2006 Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 Er det noen her som vært heldig å skaffet seg det nye ODR`n...Eller hørt på et system ? har hørt komplett ODR ja,hadde en lengre demo i fjor..... Siter Cosworth,the search for power. prosjekt electric orange :http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=125413 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg