190e Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 Har hørt Kjetil Skjei sitt.. :) Men ikke Anders sitt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossie power Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 Har hørt Kjetil Skjei sitt.. :) Men ikke Anders sitt.. men da har du jo hørt kpmplett ODR da,så da skjønner jeg ikke hva du venter på! løp å kjøp! tror ikke det blir så stor forskjell på anders å ketil sitt... Siter Cosworth,the search for power. prosjekt electric orange :http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=125413 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jas Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 da har jeg lest igjennom hele tråden her.. (puh!) og må si at jeg er mektig imponert! utrolig så fett detta ble.. Lykke til på messen da, og vi får håpe dere ikke skroter bilen på vei ned :D Siter 95' Opel Omega 2.5 V6 89' Toyota Celica 1.6GT "konebilen" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pipen Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 Haka mi sleper i gulvet her Anders! Hvor mye kommer et sånnt bygg på i ca antal NOK? Med jobb og alt... Siter - 1975 Volvo 242L : Pioneer, Soundream. - 1975 Audi 50LS "Doris": Skal bli rustfri. - 2003 Audi A4 Sline: Bruksvogn. Foreløpig orginal. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 Det står vel inni der et sted... Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jas Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 Det står vel inni der et sted... var vel rundt 100 000 det sto ca. midt i tråden... kan det stemme? Siter 95' Opel Omega 2.5 V6 89' Toyota Celica 1.6GT "konebilen" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zews^^ Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 var vel rundt 100 000 det sto ca. midt i tråden... kan det stemme? ODR greiene havner vel på litt over 100 000 totalt :) Syntes jeg så 500 000 for hele greiene om han skulle gjort det for en kunde. Syntes ja ;) Siter #1985 Opel Rekord 2.2i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossie power Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 ODR greiene havner vel på litt over 100 000 totalt :) Syntes jeg så 500 000 for hele greiene om han skulle gjort det for en kunde. Syntes ja ;) 133000 for ODR utstyret i civicen..... Siter Cosworth,the search for power. prosjekt electric orange :http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=125413 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.K Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 Men er vel neppe det Anders har gitt for det?? Siter Her er'e noe muffens.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossie power Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 Men er vel neppe det Anders har gitt for det?? det har jo VELDIG lite med saken å gjøre!! var jo snakk om en pris til kunde her...angry Siter Cosworth,the search for power. prosjekt electric orange :http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=125413 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chasin Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 Hva koster noe så rått som dette da? Hvis du skal gjøre dette for en kunde f.eks. Kan noen si meg om det er noen som trekker nytt interiør til bil i Nord-Norge? tja det er ikke lett å si, men det er kansje jobb for ca 100k tipper jeg.. vet ikke om noen som er dyktige på å sy der oppe:) Side 10 :bok Siter Pioneer Reference Series Bilen min http://www.fmh.moo.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zews^^ Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 Side 10 :bok Da bommet jeg ganske kraftig :D Siter #1985 Opel Rekord 2.2i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pipen Skrevet April 7, 2006 Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 Åja, hehe, litt vanskeli å få med seg og huske alt etter bare 50 sider... Siter - 1975 Volvo 242L : Pioneer, Soundream. - 1975 Audi 50LS "Doris": Skal bli rustfri. - 2003 Audi A4 Sline: Bruksvogn. Foreløpig orginal. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
190e Skrevet April 7, 2006 Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 hvor lenge er det de gutta skal være i tyskland? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten pettesen Skrevet April 7, 2006 Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 hvor lenge er det de gutta skal være i tyskland? Søndag tror jeg Siter Ligger i blindsona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg