Gå til innhold

autod: Pioneer ODR Civic

Ranger emnet

autod

Anbefalte innlegg

Dette må vel være den lengste (og mest off topic-pregede) prosjekttråden her inne?

Hadde vært kult om folk maste på Anders via PM isteden, så det gikk an å lese alt som sto her uten å ha fulgt med fra dag 1? :)

Er ikke sur eller noe, altså, og er fullstendig klar over at jeg bidrar til det motsatte av det jeg oppfordrer til ved å skrive dette innlegget!

Måtte bare poengtere det... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Dette må vel være den lengste (og mest off topic-pregede) prosjekttråden her inne?

Hadde vært kult om folk maste på Anders via PM isteden, så det gikk an å lese alt som sto her uten å ha fulgt med fra dag 1? :)

Er ikke sur eller noe, altså, og er fullstendig klar over at jeg bidrar til det motsatte av det jeg oppfordrer til ved å skrive dette innlegget!

Måtte bare poengtere det... :D

Helt enig. Kunne kanskje få en moderator til å slette alle off-topic innlegga, og lagt spørsmål og svar i en egen tråd? Hadde blitt MYE lettere å lese da, så slipper jeg å bla meg igjennom ørten sider for å komme til neste update:offtopic

Ontopic: som jeg sa, SINNSYKT bra resultat Autod!

Mvh Espen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Off topic eller ikke, tråden er populære, og har massevis av treff... jeg tror folk liker å lese om alt mulig jeg, og de synes det er gøy....

Her i Tyskland er det kult, Svein-Erik har akkurat blitt mega kjær i ei Tysk jente som jobbet i en bar...hun var DRITFIN.....

Ellers så har USA trenden kommet hit, alle sammen har stort sett ALT for mye utstyr i bilene..... :)

Imorgen vil vi sansynligvis se 180 dB i dB Drag i Europa for første gang....

*Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF)

Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Off topic eller ikke, tråden er populære, og har massevis av treff... jeg tror folk liker å lese om alt mulig jeg, og de synes det er gøy....

Hei Tor..

Hyggelig å høre at det er kult i Tyskland... ;) Jaså , Dere driver å sjekker babes der nede ja...hiihdoh

Håper det kommer fine bilder derfra snart...

Og er oxo enig med Tor ang. Off topic eller ikke....

Hadde ikke no problem eller syns det var kjedelig med denne tråden jeg. Syns den bare var BRA og mye nyttig som kom fram og at en får div. ide til ting...

Det ville bare ha vært altfor kjedelig hvis denne tråden hadde vært ren prosjekt/bygge tråd må jeg si...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Team Loud har spilt 179.5 dB her nede, så det er fortsatt Edge Audio/Team Pioneer som har verdens rekorden.

Team Loud har DD og SPL Dynamics....

Ryktet sier også at Anders og resten av gutta var lllitttt fulle igår :)

*Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF)

Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 1 av 3 hoveddomere....så bare cola light til meg gitt........

Jævli kjipt at jeg ikke fikk tatt turen :(

Men neste år skal jeg vel delta sjøl tenker jeg, eller så får du ordne det slik at jeg også er dommer :D

Men til min egen store glede er bad og kjøkken nesten ferdig nuh, så nå skal jeg bare få satt inn anlegg i to russebiler til tirsdag så er det faen meg ferie!!!

Dere får jo kose dere da, hehe

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

med xx antall slik alko sak blir jeg bare slik > :puke ikke moro dæt akkurat:shake, så jeg holder meg unna slik..

bruker penga på no annet:)

hehe, da er vi to :D

De gangene jeg drikker i året er når firmaet spanderer :???:

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider