Gå til innhold

autod: Pioneer ODR Civic

Ranger emnet

autod

Anbefalte innlegg

• Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

endlig i norge igjen, skal oppdatere i kveld med bilder, har 4-500 bilder:)

meget bra respons, mange som er imponert av finish og passform og design.

å lyden begynner å komme seg, har ikke justert stort ennå, men det funker skikkelig bra:) å det har også vært mye positive tilbakemeldiger på lyden, å det er utrolig med tanke på at det ikke er justert noe spes på dette.

så nå skal jeg hjem å jobbe litt mer med bilen når jeg får anledning, det skal gjøre litt mer utvendig, med lamper og så skal motorrommet få en skikkelig runde:)

kjenner at jeg er litt tung i hue i dag også, så den "lille" kula på fredag sitter godt i skrotten:) hehehehehe.....

jeg skrev tidligere at en slik jobb som dette ville havne på rundt 100 000kr.. jeg tror ikke det holder med tanke på hvor mange timer vi er oppe i nå:) men om noen kommer å kjøper et slikt system så skal jeg kunne montere det inn i bilen for ca 250 000 inkl alt:)

så nå skal jeg ta igjen litt av det som jeg ikke har fått gjor den siste uka, så kommer det masssssssse bilder i kveld håper jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres ut BRA ut autod , gleder meg til noen fine bilder ja..hehe;)

Spesielt når da som du sier at fått tilbakemeldinger på lyden når det ikke er justert noe. Det sier vel sitt om produktene og kvalitiet på utstyret ja :)

Så det vil vel bli enda mer moro å fått justert det SKIKKLIG.. Få vel kanskje rev. en liten demo runde her kanskje ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres ut BRA ut autod , gleder meg til noen fine bilder ja..hehe;)

Spesielt når da som du sier at fått tilbakemeldinger på lyden når det ikke er justert noe. Det sier vel sitt om produktene og kvalitiet på utstyret ja :)

Så det vil vel bli enda mer moro å fått justert det SKIKKLIG.. Få vel kanskje rev. en liten demo runde her kanskje ;)

joda det er helt klart at dette er utstyr som låter sinnsykt bra, men det er like viktig at det blir montert riktig for at dette skal fungere, det er veldig viktig:) en smal sak å få dette til å låte dritt også om det ikke gjøres riktig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

joda det er helt klart at dette er utstyr som låter sinnsykt bra, men det er like viktig at det blir montert riktig for at dette skal fungere, det er veldig viktig:) en smal sak å få dette til å låte dritt også om det ikke gjøres riktig:)

er heller ikke mange feil tastetrykk som skal til for å få verdens beste anlegg til å låte DRITT heller,fins noen eksempler på det.....

Cosworth,the search for power.

prosjekt electric orange :http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=125413

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det der kjenner jeg til ja.. Husker godt den gangen jeg hadde fått kjøpt meg litt avansert spiller/dsp (ODR D2 + P50 + M1) for første gang.

Låt helt ræva og hadde tasta litt feil ja..:shake men heldigvis lært jeg av feilen og fikk rettet det opp ja ;)

Dette måtte vel være i 96-97 trur je...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm, var vel ett bilde som utmerket seg spesielt... en utrolig kjekk kar som akkurat har blitt vekket av svært høye kroppslyder og en heller dårlig odør fra andre siden av rommet....en alt for tidlig morgen:)

Galleriet på hjemmesiden vår er også oppdatert med litt over 200 bilder fra Sinsheim;)

PS: Siden er også oppe for registrering av brukerkonto:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider