190e Skrevet April 12, 2006 Rapporter Share Skrevet April 12, 2006 Dette med språket har jeg aldri skjønt hos tyskere og franskmennene... Hvorfor MÅ de alltid snakke på egne språket dems og heller ikke på engelsk på slike div messer / stevner.. ?"!"!#¤!"¤ Det Må da mye lettere alt gikk på engelsk siden dette er språket de flester kan og skjønner mere av.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet April 12, 2006 Rapporter Share Skrevet April 12, 2006 Merkelig nok så likte jeg bildet av ATV bruden sammen med den blå lupoen... Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet April 13, 2006 Rapporter Share Skrevet April 13, 2006 Dette med språket har jeg aldri skjønt hos tyskere og franskmennene... Hvorfor MÅ de alltid snakke på egne språket dems og heller ikke på engelsk på slike div messer / stevner.. ?"!"!#¤!"¤ Det Må da mye lettere alt gikk på engelsk siden dette er språket de flester kan og skjønner mere av.. Nasjonal stolthet. De (i allefall franskmenn) vil ikke at engelsken skal få for stor innflytelse på det det franske språket... Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tollamoen Køstom & Kaffe Skrevet April 18, 2006 Rapporter Share Skrevet April 18, 2006 Nå er det lenge siden det har skjedd noe på denne tråden så da lurer jeg på om det er noen som drar kjensel på dette bildet.... :bok :phatyo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet April 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2006 Shit!! det var gammelt det:) hvor har du funnet det? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tollamoen Køstom & Kaffe Skrevet April 18, 2006 Rapporter Share Skrevet April 18, 2006 Shit!! det var gammelt det:) hvor har du funnet det? :) Det dukket opp i arkivet til Tollamoen Køstom & kaffe.... :respect Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Type R Skrevet April 18, 2006 Rapporter Share Skrevet April 18, 2006 Shit!! det var gammelt det:) hvor har du funnet det? :) Er det BMW'n din Anders? I gamle gamle gamledager? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet April 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2006 Er det BMW'n din Anders? I gamle gamle gamledager? jepp, første versjon, bygget vinteren 98:) da var jeg bare en liten sneip:) hehehehe.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet April 18, 2006 Rapporter Share Skrevet April 18, 2006 da var jeg bare en liten sneip:) hehehehe.. Hva er du nå da, en STOR slamp? :fingers: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Steinar Aamodt Skrevet April 18, 2006 Rapporter Share Skrevet April 18, 2006 Hehehheehe.... gøy og se igjen den der... Siter *Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF) Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
190e Skrevet April 18, 2006 Rapporter Share Skrevet April 18, 2006 Når var dette bygget skjedde ? Very nice med de Stinger batteri på langs ja:) Hva slags stereo satt i den gang ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet April 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2006 Når var dette bygget skjedde ? Very nice med de Stinger batteri på langs ja:) Hva slags stereo satt i den gang ? den konkurerte jeg med i 98. batteriene var motoriserte så de vippet seg frem å du kunne se inn i basskassa:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Steinar Aamodt Skrevet April 18, 2006 Rapporter Share Skrevet April 18, 2006 Det er faktisk samme bilen som idag er orange da.... Hvis dere ikke har fått med dere det ;) Siter *Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF) Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
190e Skrevet April 18, 2006 Rapporter Share Skrevet April 18, 2006 den konkurerte jeg med i 98. batteriene var motoriserte så de vippet seg frem å du kunne se inn i basskassa:) Nice;) Joa.. har fått meg for at det er den orange som han har forsatt.. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten pettesen Skrevet April 19, 2006 Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 Tenke det var bilstero dere tenkte på med alle de dame kroppene å øl. HVA TROR DU KONA DI SIER DAG?JA! JEG SÅ DEG NOK! KLARTE Å SNIKE DEG INNPÅ NOEN KYLLINGLÅR JA! Siter Ligger i blindsona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg