Gå til innhold

autod: Pioneer ODR Civic

Ranger emnet

autod

Anbefalte innlegg

• Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tusen takk. Håper og å få begynnt med prosjektet om et par uker. Men jeg lurte på hvordan du støyper sidedørene. Er det noen spesielle triks ? Har du bilder ?

om du ser tilbake i tråden her så er det bilder av alt som er gjort med bilen:) er hovedsaklig Støpeplast som er brukt på dørene:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så bilen din på streetmeet på hamar, helt konge=)

du har greid det igjen, skulle gjerne lært mer om glassfiber bygging og slik men vet liksom ikke helt hvordan.

hva blir det neste nuh da? :)

Mvh Joachim

[v]Audi TT 225Hk Quattro 2003 [v]Golf 4 highline 99[x]Golf Mk2-86 [x]Golf Gti Turbo 98[x]Audi TT "Airborn"00 [x] Golf mk2 Vr6 [x]Vw passat Tdi 4motion(180hk/420nm)03 [x]Audi S3"purplehaze"01[x]Golf Gti Exlusive 98[x]Golf Gti 99[x]2x Honda civic 95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk:)

lampene ble ok synes jeg, litt mye sort nå, men de lampene i luka skal bort med tid og stunder så da vil det se ut som folk:)

hehe, noe DBdrag blir det nok ikke på meg :) er nok ikke utstyr som egner seg for det, ikke har jeg noe spes interesse for det heller:)

glassfiber går det alltids an å lære seg, men det tar tid å krever mye trening, jeg har holdt på med stereo siden jeg var 13-14 år, å jeg er nå 25, så jeg har rukket å teste litt :)

kansje jeg skal arrangere noen kurs etterhvert:)

hva neste prosjekt blir vet jeg ikke ennå, mye tanker og ideer som surrer rundt i hodet om dagen, men først må jeg selge unna litt biler å legge litt planer, så få vi se hva vi får tid til:) men denne bilen her er jo ennå ikke ferdig ennå, så vi får se, om jeg får tid til å bygge en ny bil til vinteren så kansje jeg selger denne til høsten, men det får vi se, må ha tid til alt først:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig å se bilen din i går Anders, den var akkurat like pen og strøken som jeg trodde.. Fikk tatt MASSE bilder av bilen din, håper du ikke har noe imot at jeg legger ut noen her?

_MG_0084.JPG

_MG_0085.JPG

_MG_0086.JPG

_MG_0091.JPG

_MG_0093.JPG

_MG_0096.JPG

_MG_0098.JPG

også det bildet jeg ble mest fornøyd med i hele går:

_MG_0104.JPG

// Fredrik Olastuen //

---------------------------------------------

Lenke til kommentar