al3x Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 Må bytte ut blåfargen med oransje i rattet =P Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet April 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 takker:) jeg får aldrig tid til å legge ut noe bilder her så bra noen gjør det:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet April 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 Må bytte ut blåfargen med oransje i rattet =P blant annet, mye som står igjen, men tiden strekker ikke helt til, må tjene litt penger nå:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 Ah, trodde du var så og si ferdig nå jeg. Da trekker jeg tilbake min bemerkning ;) Du må få tatt noen ordentlig pene bilder av bilen når den er ferdig! Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 takker:) jeg får aldrig tid til å legge ut noe bilder her så bra noen gjør det:) Du får bare hyle ut om du trenger hjelp til no fotografering en dag :) Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet April 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 kommer oppdateringer så fort det skjer noe, å bilder skal jeg nok få tatt:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 Har noen spm. Hvor har du gjort av bryter tin nødblink, bryter til varmetrådene i bakvinduet, tåkelys bak, coupe vifta m/varme regulatoer etc? Er en del som "mangler"? Hvordan fikser du de tingene? Må bare få si at bilen din er blitt en pærle. Utrolig pen og gjenomført. MVH Marius Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IkLoma Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 kan vel prøve å svare for autod så kan han komme med mere utfyllende senere. er vel et deksel mellom spiller og girspak der alt slik gjemmer seg bak om jeg ikke har forstått feil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gravstein Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 vart avhengi eg, hehe. Sittet her på ræva og lest igjennom 56sider med morro !!! Hva kan man si ? ett liv i referanseklasse :kiss Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet April 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 Har noen spm. Hvor har du gjort av bryter tin nødblink, bryter til varmetrådene i bakvinduet, tåkelys bak, coupe vifta m/varme regulatoer etc? Er en del som "mangler"? Hvordan fikser du de tingene? Må bare få si at bilen din er blitt en pærle. Utrolig pen og gjenomført. MVH Marius alt er der:) eneste jeg har fjernet er klokka, for den har jeg på spilleren:) ellers sitter alt bak panelet under spilleren, har ikke tatt noe bilder der ennå for jeg er ikke ferdig bak der, kommer forhåpentligvis om ikke så lenge:) men alt er der og fungerer som det skal.:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet April 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 vart avhengi eg, hehe.Sittet her på ræva og lest igjennom 56sider med morro !!! Hva kan man si ? ett liv i referanseklasse :kiss hehe, det er bra:) håper jeg kan få laget fler slike tråder etterhvert:) desverre så bygger jeg ikke slike biler hver dag, men så fort jeg kan blir det nok flere slike tråder:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tollamoen Køstom & Kaffe Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 biler er ikke noe problem, problemet er at jeg snart kan starte et museum for bilstereobiler om jeg ikke selger noe av det jeg har:) så om noen vil ha BMW så løp og kjøp:) Museum..................... Da har jeg litt å bidra med tror jeg , har også hørt rykter om at det står noe greier i et skur på Brekken også.........:usa: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Steinar Aamodt Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 Ring teknisk museum og snakk med de.... De tar sikkert imot donasjoner....;) Siter *Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF) Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
190e Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 jeg tar i mot donasjoner... kan gjerne med glede eie en Organe BMW je... hiihhi;) Elsker den fargen.. Syns den er tøft , cool og er klar i fargen liksom. Er dette en farge du har mixa litt på Autod eller no original farge fra et bil merke? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet April 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 jeg tar i mot donasjoner... kan gjerne med glede eie en Organe BMW je... hiihhi;) Elsker den fargen.. Syns den er tøft , cool og er klar i fargen liksom. Er dette en farge du har mixa litt på Autod eller no original farge fra et bil merke? du skal gjerne få deg bmw men 250 lapper må på bordet først:) fargen er VW L0D2 mer i kjelleren om du trenger en skvett.:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg