ChR|S^_ Skrevet Mai 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2006 sant det, bmw`n også har jeg brukt mye, har vel kjørt over 30 000km med den etter jeg bygde den. hondaen skal være min "bruksbil" nå fremover:) Bra! Klart den må brukes, bare den brukes rett ;) Ta godt vare på den! Siter Min Honda CRX '89 :) Bilstereoprosjektet mitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet Mai 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 Har du solgt bmw'n eller ? Synes jeg har sett den i en annen garasje enn verkstedet deres :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Mai 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 sant det, bmw`n også har jeg brukt mye, har vel kjørt over 30 000km med den etter jeg bygde den. hondaen skal være min "bruksbil" nå fremover:) Og når var du ferdig med den da? for 30 000 var ikke akkurat mye spør du meg hehe... Blir kjerra å se på Gatebil Våler? Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Mai 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 Har du solgt bmw'n eller ? Synes jeg har sett den i en annen garasje enn verkstedet deres :P tja, om du har sett den i en annen garsje så hadde jeg vært glad jeg:) siste jeg så etter (torsdag) så sto den i min garasje:) men førstemann til mølla få r den:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Mai 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 Og når var du ferdig med den da? for 30 000 var ikke akkurat mye spør du meg hehe...Blir kjerra å se på Gatebil Våler? hmm.. den var vel ferdig 2002 ca å jeg så etter her om dagen og jeg har kjørt litt over 40 000 siden den ble klar, synes det er ganske mye på en slik bil.. men tanke på at den fortsatt er like fin. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet Mai 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 tja, om du har sett den i en annen garsje så hadde jeg vært glad jeg:) siste jeg så etter (torsdag) så sto den i min garasje:) men førstemann til mølla få r den:) sto kanskje ikke i en garasje, men utenfor en.. er en stund siden også.. det er/var vel bruksbilen din, så var sikkert deg uansett x] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Mai 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 ja jeg brukte den i hele fjor så du har sikkert sett den utenfor verkstedet mitt, eller utenfor leiligheten:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Mai 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 Da var årets første gatebiltreff over og det ble et par bøtter på bilen:) 1pris: Beste Honda 1pris: Beste shine eller bra respons og mye skitsnakk:) og bra vær:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oledeg Skrevet Mai 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 Må bare si at bilen dun var helt sinnsyk i virkligheten. Hadde ikke trudd at det var så sinnsyk forskjell fra bildene. Grattis med bøttene da, og takk for motivasjonen (har akk startet mitt eget prosjekt) Siter Teamsjef For Team Din-Bilstereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Mai 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 Må bare si at bilen dun var helt sinnsyk i virkligheten. Hadde ikke trudd at det var så sinnsyk forskjell fra bildene. Grattis med bøttene da, og takk for motivasjonen (har akk startet mitt eget prosjekt) stå på:) bare si ifra om du skulle trenge noen tips eller div materiell:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^PonDus^ Skrevet Mai 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 Klarte og gå en hel dag på våler uten og få sett eller lytta til bilen din.. skuffa over meg selv. hehe. mente og ha fått med meg at du ikke skulle dit så glemte og se etter den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oledeg Skrevet Mai 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 stå på:) bare si ifra om du skulle trenge noen tips eller div materiell:) Det skal jeg gjøre. Trenger vel noen ting og tang om en liten stund. Da skal jeg seff ta kontakt. Så kan jeg sikkert komme opp og hente varene. j:) Tusen takk Siter Teamsjef For Team Din-Bilstereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet Mai 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 Gratulerer! :) Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
190e Skrevet Mai 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 grattis... kult å høre.. ;) pokker at jeg glemte at det var Våler treff den helga... + knall vær oxo..! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StrexX Skrevet Mai 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 jeg har et ord: respekt! :D drit fet kjerre ;) grattis med premiene btw! :) Siter 1988 - Bmw 325ix touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg