Gå til innhold

autod: Pioneer ODR Civic

Ranger emnet


autod

Anbefalte innlegg

  • 3 weeks later...
  • Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

sant det, bmw`n også har jeg brukt mye, har vel kjørt over 30 000km med den etter jeg bygde den.

 

hondaen skal være min "bruksbil" nå fremover:)

Og når var du ferdig med den da? for 30 000 var ikke akkurat mye spør du meg hehe...

Blir kjerra å se på Gatebil Våler?

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du solgt bmw'n eller ?

Synes jeg har sett den i en annen garasje enn verkstedet deres :P

 

 

tja, om du har sett den i en annen garsje så hadde jeg vært glad jeg:) siste jeg så etter (torsdag) så sto den i min garasje:) men førstemann til mølla få r den:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og når var du ferdig med den da? for 30 000 var ikke akkurat mye spør du meg hehe...

Blir kjerra å se på Gatebil Våler?

 

 

hmm.. den var vel ferdig 2002 ca å jeg så etter her om dagen og jeg har kjørt litt over 40 000 siden den ble klar, synes det er ganske mye på en slik bil.. men tanke på at den fortsatt er like fin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tja, om du har sett den i en annen garsje så hadde jeg vært glad jeg:) siste jeg så etter (torsdag) så sto den i min garasje:) men førstemann til mølla få r den:)

 

 

sto kanskje ikke i en garasje, men utenfor en.. er en stund siden også..

det er/var vel bruksbilen din, så var sikkert deg uansett x]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare si at bilen dun var helt sinnsyk i virkligheten. Hadde ikke trudd at det var så sinnsyk forskjell fra bildene. Grattis med bøttene da, og takk for motivasjonen (har akk startet mitt eget prosjekt)

 

 

stå på:)

 

bare si ifra om du skulle trenge noen tips eller div materiell:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stå på:)

 

bare si ifra om du skulle trenge noen tips eller div materiell:)

 

Det skal jeg gjøre. Trenger vel noen ting og tang om en liten stund. Da skal jeg seff ta kontakt. Så kan jeg sikkert komme opp og hente varene. j:)

 

Tusen takk

Teamsjef For

Team Din-Bilstereo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår