autod Skrevet Februar 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 Noen som vil kjøpe en elektrisk stiftemaskin ? Pent brukt, bruker masse stifter :) hehehehe den ligger i en sort sekk ute i verkstedet:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Steinar Aamodt Skrevet Februar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 den ligger i en sort sekk ute i verkstedet:) Hehehehehehe......:) Siter *Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF) Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Februar 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 Ja her litt fra dagens arbeid, har tatt ut alle paneler og forsterket baksiden med et lag glassfiber, grovslipt litt kanter og tilpasset og forsterket skjøter. panelene kan enkelt tas ut av bilen. skjøter forsterket og tilpasset med plast. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Februar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 Imponert her Anders :) Men et spørsmål dukker opp i mitt hode... enten er jeg trøtt, dum eller bare lat men hvordan er dekselet festet? eller ligger det bare løst? Mvh Tony Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Februar 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 hehe, det er nok skrudd fast ja:) i 13 skruer faktisk:) 3 som er synlige om du leter litt godt:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Februar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 13 faktisk :) jasså jasså... håper ikke jeg graver i dine dype hemmeligheter her , men hvor er alle 13 og hvordan gjemmer du de om ønskelig? Mvh Tony (trøtt, men nysgjerrig) Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RiZLa Skrevet Februar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 Det her er så forbanna imponerende at jeg blir litt paff her jeg sitter... Fortsett med det utrolige arbeidet...!!! happyhappy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hc_TK Skrevet Februar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 :pray bøyer meg i støvet for byggene dine. :well Siter 2004 Audi A3 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=130493 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endorfun Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 Hvordan får du pene skjøter etter å ha kuttet panelet i 4? Kuttet du det inni bilen? Siter -endorfun- www.smartforum.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Steinar Aamodt Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 Hvordan får du pene skjøter etter å ha kuttet panelet i 4?Kuttet du det inni bilen? Det ble "kuttet" før han hadde på polyester. Se på MDF rammene så skjønner du.... Siter *Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF) Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Februar 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 13 faktisk :) jasså jasså... håper ikke jeg graver i dine dype hemmeligheter her , men hvor er alle 13 og hvordan gjemmer du de om ønskelig? Mvh Tony (trøtt, men nysgjerrig) Hehehe, ingen hemmeligher her, men litt av poenget er å skjule alt av skruer, så de sitter under panelene et sted;) så er det en midt på forann og en på hver side forann i hvert "hjørne". Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Februar 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 Hvordan får du pene skjøter etter å ha kuttet panelet i 4?Kuttet du det inni bilen? Som tor sier så er panelet laget for å være i 4 deler, så før vi la på fleece og polyester så var det 4 rammer som er satt sammet. men uansett hvor nøye man er når man lager delene, så vil det vri seg litt når polyesteren herder så alle skjøter og kanter tilpasses etterpå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vest_racing Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 Dette er jo rått, som alt annet eg har sett du har bygget.... :pray :pray Stå på!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianE30cab Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 Det her står det stor respekt av!!!!! Vet selv att dette er sinsykt mye arbeid! STÅ PÅ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Februar 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 Det her står det stor respekt av!!!!! Vet selv att dette er sinsykt mye arbeid! STÅ PÅ! takk takk:) så ille mye jobb er det da ikke.:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg