Gå til innhold

autod: Pioneer ODR Civic

Ranger emnet


autod

Anbefalte innlegg

Som du kanskje ser, kjære glenn, så er jeg ikke alene om å ha denne oppfatningen av ditt innlegg og da var det kanskje ikke jeg som missforstod? Jeg er ikke ute etter å starte en krangel av noe slag, jeg er bare så drit lei av å lese dine innlegg som alltid MÅ inneholde noe negativt. Du kan aldri nøye deg med å si f.eks; utrolig bra utført, godt jobba el.l, og la det bli med det, du må alltid fokusere på hva vedkommende kunne gjort bedre og ikke det han/hun faktisk har gjort BRA...

 

Er ikke no poeng i å svare med flere unnskyldninger, vi lar den ligge nå og fokuserer på det tråden handler om, Den o-store Civic:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Som du kanskje ser, kjære glenn, så er jeg ikke alene om å ha denne oppfatningen av ditt innlegg og da var det kanskje ikke jeg som missforstod? Jeg er ikke ute etter å starte en krangel av noe slag, jeg er bare så drit lei av å lese dine innlegg som alltid MÅ inneholde noe negativt. Du kan aldri nøye deg med å si f.eks; utrolig bra utført, godt jobba el.l, og la det bli med det, du må alltid fokusere på hva vedkommende kunne gjort bedre og ikke det han/hun faktisk har gjort BRA...

 

Er ikke no poeng i å svare med flere unnskyldninger, vi lar den ligge nå og fokuserer på det tråden handler om, Den o-store Civic:D

 

Jeg må bare beklage om mitt innlegg gav det inntrykk som du fikk, det var som tidligere sagt, overhodet ikke intensjonen. Min intensjon, som alltid, var å være så balansert som mulig både på godt og "vondt". Jeg kom overhodet ikke med unnskyldinger, da jeg fint kan stå inne for det jeg skrev, men syntes selvsagt at det er trist når det blir oppfattet feil. Jeg har ikke annet enn en enorm respekt for det arbeidet Anders og hans medhjelpere har gjort på den bilen, la det være helt klart.

 

mvh

 

Glenn

Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja her var det liv, jeg er på tur å får ikke svart så ofte her.. men uansett jeg er ikke redd for kritikk av noe slag, det er delte medninger om alt kan desværre ikke tifredstille alle.. (seksuelt så) :D hehe.. for å være helt ærlig så har jeg ikke så lyst til å demonstrere lyden ennå, da det er noe jeg ikke har brukt noe tid på ennå, å hva de som har lyttet til bilen så langt sier driter jeg i, for den justeres litt hele tden, så det du (glenn) høret på er noen annet nå, å samme med alle andre, vennligst ikke ha meninger på lyden i bilen min før den er ferdig..

 

hadde alle visst hvor lange dager jeg har og at jeg bruker bilen daglig så kansje det er lettere å skjønne at jeg ikke får tid til alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner jævli godt at du ikke har tid til å justere nå hvertfall, jeg synes forøvrig, som mange andre at lyden var helt konge i kjerra di :)

Men som nevnt, vi har da alle forskjellig smak, og du kjenner jo mer til anlegget ditt enn noen annen, så blir moro å høre mer etterhvert :)

 

Sleit jo med tidsproblemer sjøl når det kom til å få mer trøkk i pandaen, det er litt begrenset når man er på tur ;)

Og nå er jeg endelig hjemme.

 

God tur videre Anders, så ses vi kanskje i Trondheim om en snau uke.

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg til den dagen MRSQ får lappen, en bil og får montert de råe anleggene han har som ingen har sett....(eller hørt).....

 

Dette blir bare for dumt...

*Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF)

 

Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ai ai ai, ble hett her! Det skal sies at dette bygget her er meget bra. Det hersker det overhodet ingen tvil om.

Vi er mange i det vidstrakte land som har bygd masse gjennom årene, og har hørt og sett masse rart.

De byggene Anders har kommet med er rett og slett rålekre, og nå har ikke jeg hørt lyden i civicen enda så det kan jeg ikke uttale meg om. Men for å si det slik, fy faen som jeg gleder meg!

Nå får du faen ikke bli høy på pæra her.... Vi snakkes i Tønsberg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare få føye meg inn i listen over "folk som endelig har sett Civic'en til Anders"! :D

 

Traff på både bilen og Anders på Kvadrat i Sandnes i dag. Bilen var intet mindre en helt utrolig fresh! Og som alle andre har sagt, noe HELT annet i levende live enn på bilder!! Hver gang noen har skrevet dette har jeg rynket litt på nesen.. "Hva kan vel være så anderledes?" har jeg tenkt... Men i dag forstod jeg godt hva folk har ment! ...For en finish!! Helt utrolig gromt! Og det gir jo et ekstra pluss i boka fra min side, da jeg liker små "konebiler" som er stylet og innredet akkurat så langt vekk fra orginalen som det går ann å komme! ;)

 

Var gøy å se Civic'en, og ikke minst meget hyggelig å treffe Anders. Håper vi snakkes igjen 1. juli! God tur videre, Anders! :)

Her skulle det vært en link til min prosjekttråd. Men jeg har ikke hatt tid til å lage en prosjekttråd. Men det er tanken som teller, er det ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette her blir bare altfor dumt...

 

MR.SQ kom med et velskrevet innlegg som ikke var rettet som noe negativt mot hverken anders eller andre, og ihvertfall ikke installasjon som er av en annen verden.. Det var rettet noen små kritikker ang lyden siden anlegget ikke er tweaka enda som han også poengterte, og dette er noe de aller fleste er klar over og anders er 100% enig med.. Hvorfor dere driver å håner Glenn på denne måten aner jeg ikke, men dumt og meget barnslig er det..

 

Glenn har ikke lappen fordi han ikke har hatt bruk for den i hans tidligere situasjon, om dere har et problem med det, ta det opp med han personlig, om dere absolutt har behov for det...

 

Dette er ikke for å støtte Glenn på noen måte, og ei heller ikke for å være kranglete, noe jeg for all del ikke vil...

 

Er bare for å gjøre litt rettferdighet i noe som jeg mener er galskap...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette her blir bare altfor dumt...

 

MR.SQ kom med et velskrevet innlegg som ikke var rettet som noe negativt mot hverken anders eller andre, og ihvertfall ikke installasjon som er av en annen verden.. Det var rettet noen små kritikker ang lyden siden anlegget ikke er tweaka enda som han også poengterte, og dette er noe de aller fleste er klar over og anders er 100% enig med.. Hvorfor dere driver å håner Glenn på denne måten aner jeg ikke, men dumt og meget barnslig er det..

 

Glenn har ikke lappen fordi han ikke har hatt bruk for den i hans tidligere situasjon, om dere har et problem med det, ta det opp med han personlig, om dere absolutt har behov for det...

 

Dette er ikke for å støtte Glenn på noen måte, og ei heller ikke for å være kranglete, noe jeg for all del ikke vil...

 

Er bare for å gjøre litt rettferdighet i noe som jeg mener er galskap...

 

Helt enig her!

Det han egentlig sa var at bilen ikke er helt ferdig når det gjelder lydbiten, noe Anders også sa. Skjønner ikke hvorfor forhandlerne alltid skal krangle om latterlige ting.. Ikke lett å ta folk seriøst da :)

-'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass

-'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger

Team Lydtrykk.no avd. Finnmark

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette her blir bare altfor dumt...

 

MR.SQ kom med et velskrevet innlegg som ikke var rettet som noe negativt mot hverken anders eller andre, og ihvertfall ikke installasjon som er av en annen verden.. Det var rettet noen små kritikker ang lyden siden anlegget ikke er tweaka enda som han også poengterte, og dette er noe de aller fleste er klar over og anders er 100% enig med.. Hvorfor dere driver å håner Glenn på denne måten aner jeg ikke, men dumt og meget barnslig er det..

 

Glenn har ikke lappen fordi han ikke har hatt bruk for den i hans tidligere situasjon, om dere har et problem med det, ta det opp med han personlig, om dere absolutt har behov for det...

 

Dette er ikke for å støtte Glenn på noen måte, og ei heller ikke for å være kranglete, noe jeg for all del ikke vil...

 

Er bare for å gjøre litt rettferdighet i noe som jeg mener er galskap...

 

:thumb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt innlegg var på ingen måte ment som hån mot glenn, noe jeg tror både han og de fleste andre her skjønte. Det var bare den uvindelige poengteringen av negative ting i alle tråder glenn skriver og måten han formulerer det på som var utslagsgivende for mitt innlegg. Skulle ønske det gikk an å rose like mye som man poengterer det negative.

 

Bare så alle er klar over det så har glenn og jeg en god tone utenfor forumet og er på ingen måte uvenner eller no, vi bare diskuterer høylytt:) Snakket sammen på telefonen for senest 2 timer siden:)

 

Denne diskusjonen er over for min del, så peaceout folkens:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår