Gå til innhold

autod: Pioneer ODR Civic

Ranger emnet

autod

Anbefalte innlegg

Helt enig her!

Det han egentlig sa var at bilen ikke er helt ferdig når det gjelder lydbiten, noe Anders også sa. Skjønner ikke hvorfor forhandlerne alltid skal krangle om latterlige ting.. Ikke lett å ta folk seriøst da :)

Så altfor enig jeg også. Etter en del krangler som har foregått her på forumet unngår ihvertfall jeg en del forhandlere.

Men hva med å spore inn på topicen igjen? :D Og snakke om bilen som er noe helt for seg selv og fikk et par priser på våler. Grattis! :)

#1985 Opel Rekord 2.2i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hehehe.. det er liv her skjønner jeg.. hadde alle hatt like meninger så hadde det vært kjedelig:) jeg gidder ikke diskutere noe som helst, men det er bare å kaste dritt til hverandre, gøy å lese:D jaja, nå er vi i stord, drar til bergen i morgen tidlig for å være der noen timer.

ellers må jeg bare si at det er hyggelig å treffe folk fra forumet på turen, greit å kunne sette et ansikt til "nicket" :)

ellers håper jeg jo at det er inspirerende å se bilen og kansje få et lite innblikk i hvordan ting gjøres for de som spør meg:)

ellers oppfordrer jeg så mange som mulig å ta turen til CB elektro i tønsberg den 1juli, der skal vi stille ut min bil++ og ikke minst produkter fra installbay og autocustom genrelt, og jeg skal ha en "workshop" for å demonstrere bruk av glassfiber,støpeplast,trekking med vinyl etc, eller så mye jeg rekker på en dag:) sikkert mange som kunne fått mye ideer på hvordan ting kan gjøres, å dere kan se utvalget av produkter og hva de forskjellige brukes til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehe.. det er liv her skjønner jeg.. hadde alle hatt like meninger så hadde det vært kjedelig:) jeg gidder ikke diskutere noe som helst, men det er bare å kaste dritt til hverandre, gøy å lese:D jaja, nå er vi i stord, drar til bergen i morgen tidlig for å være der noen timer.

ellers må jeg bare si at det er hyggelig å treffe folk fra forumet på turen, greit å kunne sette et ansikt til "nicket" :)

ellers håper jeg jo at det er inspirerende å se bilen og kansje få et lite innblikk i hvordan ting gjøres for de som spør meg:)

ellers oppfordrer jeg så mange som mulig å ta turen til CB elektro i tønsberg den 1juli, der skal vi stille ut min bil++ og ikke minst produkter fra installbay og autocustom genrelt, og jeg skal ha en "workshop" for å demonstrere bruk av glassfiber,støpeplast,trekking med vinyl etc, eller så mye jeg rekker på en dag:) sikkert mange som kunne fått mye ideer på hvordan ting kan gjøres, å dere kan se utvalget av produkter og hva de forskjellige brukes til:)

Får vel ta turen til tønsberg for å se bilen, og ikke minst få noen tips når det gjelder glassfiber etc. Utrolig bra at du gjør noe sånt :D

Skal du vise dette på en bil?

MVH

Marius

[V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic

[x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black

[x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle

[x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider