Gå til innhold

autod: Pioneer ODR Civic

Ranger emnet


autod

Anbefalte innlegg

ellers oppfordrer jeg så mange som mulig å ta turen til CB elektro i tønsberg den 1juli, der skal vi stille ut min bil++ og ikke minst produkter fra installbay og autocustom genrelt, og jeg skal ha en "workshop" for å demonstrere bruk av glassfiber,støpeplast,trekking med vinyl etc, eller så mye jeg rekker på en dag:) sikkert mange som kunne fått mye ideer på hvordan ting kan gjøres, å dere kan se utvalget av produkter og hva de forskjellige brukes til:)

 

Dette her må jeg få med meg :)

 

Har du noen mer konkret beskrivelse av hvor CB elektro i tønsberg ligger ? eventuelt et ca klokkeslett når dere skal holde denne demo'en ?

Toyota Celica T23 (2000 Modell)

Peugot 306 Cab (2000 Modell tror jeg)

Nissan Sunny (Ingen ide om hvem årsmodell dette er)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Denne demoen vil være hele dagen lørdag 1 juli. Showet begynner ca kr 09.00 og varer til ca 17.00, Anders skal stå å mekke dørsider, basskasser osv hele dagen, vi bare kaster litt mat til han innimellom, så holder han koken:)

 

Gå på cbelektro.no, så finner du vel litt mer info

 

Kommer Nordlyset for å steke burgere?? happyhappy

Nytt prosjekt på gang ganske snart... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette her må jeg få med meg :)

 

Har du noen mer konkret beskrivelse av hvor CB elektro i tønsberg ligger ? eventuelt et ca klokkeslett når dere skal holde denne demo'en ?

 

Rett frem over brua mot Nøtterøy, til venstre i første lyskryss - da ser du det. :)

 

Edit: jeg gleder meg forresten bare mer og mer til 1.juli! :) Jeg håper jeg får muligheten til å lytte litt Anders. m'm

Mvh Chris

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg til den dagen MRSQ får lappen, en bil og får montert de råe anleggene han har som ingen har sett....(eller hørt).....

 

Dette blir bare for dumt...

 

Godt du til slutt innser at det blir for dumt.

At et voksent menneske kan synke så dypt som du her gjør, er for meg helt utrolig. Jeg har vanskeligheter med å se hva du tror du får ut av å være så nedlatende. At du ikke klarer å gi en mer seriøs kommentar enn dette, sier vesentlig mer om deg enn om meg. Man trenger ikke ha lappen for å kunne endel om lyd. Jeg blir både forbannet, og ikke minst lei meg når jeg får slike kommentarer. Det at jeg ikke har lappen, kan kanskje ha sine årsaker. Tenk deg for f.... litt om før du er tøff i trynet. Du vet aldri hvilke knapper du trykker på, og dermed hva som kan ligge bak. Det er lett å sitte bak et tastatur å blåse ut, uten å bruke hodet.

 

Jeg har ALDRI sagt et negativt ord om deg, så hvorfor føler du et slikt behov overfor meg?

 

Jeg hadde store planer om ikke å kommentere mer i denne tråden. Tror jeg har fått frem mitt poeng tidligere, og jeg beklager Anders for at jeg er med på å ødelegge tråden din. Du vet godt hva jeg syntes om dine bygg, det har jeg fortalt. Når du samtidig er en av de triveligste menneskene jeg har møtt i bransjen, medfører det alverdens respekt for deg og det du har gjort. La det aldri være noen tvil om det.

 

Jeg syntes bare det er trist når visse mennesker forsøker nærmest å mobbe meg vekk fra forumet, og viser så liten respekt for at jeg muligens vet hva jeg prater om. Jeg har aldri ment å være nedlatende mot noen. Kanskje jeg innimellom skriver litt over hodene på de fleste, men det er ikke værre enn å be meg utdype. Mitt mål har vært å stille min kunnskap til disposisjon for ALLE, så lenge dem har kjøpt produktene i Norge. Min epost, og tlf er alltid åpen om noen lurer på noe. Jeg er først og fremst entusiast.

 

Jeg har mine meninger, det kan ingen ta fra meg, og jeg ønsker i den grad det ikke er til skade for andre, å dele disse med deltakerne her på forumet. Man må kunne få lov til å ytre meninger uten at det skal komme useriøse og kanskje sårende kommentarer. Det er utrolig viktig å ha dette i tankene når man skriver offentlig.

 

Vedrørende meg og Pål.

Som Pål sier er vi overhodet ikke uvenner. Jeg syntes han er en kjempetrivelig person slik jeg kjenner han via tlf og epost. Vi diskuterer høyt, er ofte uenige, men skiller sak og person. Jeg har fått stor respekt for Pål som person.

 

Dette er mitt siste innlegg i denne tråden. Jeg er ikke interessert i å ødelegge den mer. Jeg bare håper innlegget har en viss nytte.

 

Til andre: ikke gidd å kommenter dette innlegget, har noen kommentarer til meg, send det på epost, ring meg, eller bruk PM. La oss ikke bruke mer tid på å ødelegge denne tråden, om dette flotte bygget.

 

Mvh

Glenn

Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÆRLIG TALT GLENN......

 

Her er mitt syn på saken i korthet:

 

DU kunne ikke dy deg med å komme med en kommentar om at "noe kunne vært gjort bedre" i Civicen til Anders, jeg kunne ikke dy meg med å komme med en kommentar om at du ALDRI har vist at du kan noe som helst om lyd i bil, hittil har du vært og ER en "keyboard commander", er det så rart at du da får endel kvasse og kritiske kommentarer her på forumet (Bortsett fra dine disipler som forsvarer deg til siste ord) ?

Det første jeg tenkte på når jeg leste dine innlegg var at du er missunnelig på Anders og hans kunnskap om lyd i bil, og klarte ikke å dy deg med å komme med en kommentar om at "DU" kunne ha gjort det bedre...

 

Anders er uten tvil Norges beste bilstereobygger, kanskje er han også Europas beste bilstereobygger også, når man tenker på alt han gjør SELV... Om han er den beste til å justere anlegg kan jeg være med å "diskutere" men denne bilen har Anders justert til "seg selv" og sånn han synes låter bra, men det er enda mange timer igjen til han er fornøyd, det vet jeg... og smaken er som baken....

 

Anders har iallefall vist gang på gang på gang at han kan dette, hvorfor komme med en spydig kommentar da... Sist jeg sjekket så har ikke du vært Norgesmester i NASCA eller EMMA engang, det er der det vises "muskler" om bra lyd i bil, ikke på ett forum.

*Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF)

 

Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, godt folk!!

Har dere ikke annet å gjøre enn å klage og prate dritt om hverandre??

Tenk på oss stakkere som ikke har den kunskap og erfaring som enkelte av Dere, men som bruker dette forumet som en pådriver for kansje å få til noe av det dere har opplevd og oppnådd:oohh

Det er jo jævlig moro å lese tråder og se på bilder da alle topicer blir ødelagt av noen idioter som bare er ute etter bråk å tull...

Ser for meg en hel gjeng med fjortiser dær ute!!

Sorry, Anders at det kommer akkurat på ditt innlegg:offtopic

Jeg har truffet deg og beemern her i Bodø for et par år tilbake, så jeg vet va du står for:respect

Bare synd at dem som misunner deg og andre geniale,ikke klarer å la være å slenge dritt. Det fører jo selfølgeli til at komentarer blir slengt tilbake og da er det hele igang. Hvorfor skal det være slikt?? Ser for meg at eneste utvei er at moderatoer`ne låser vær enkelt post som blir lagt ut som prosjekt og at ingen andre får tilgang på dem! Men hvor kjedelig hadde det blitt?? Nei, gutter og jenter nå må Dere ta dere sammen å la fornuften ta overhånd!!!!

 

Jeg sikter ikke til noen som helst. Bare tenke Dere godt om å la oss ha gleden

av at bilstereo skal være gøy.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var hos Anders en tur i går , leverte dash`n til han ang en liten små jobb på den. Da fikk jeg se en Honda`n.... :driving

 

Syns den var helt rå og utrolig stillfult gjennomført ja... Kommer aldri til å få noe sånn...Så at man gidder å kritisere den bilen der skjønner jeg ikke helt...

 

Han er beste bilstereo byggeren til han sett fram til nå , å han er utrolig hyggelig/hjelpsom og gir masse gode råd..

 

Ikke alltid tenkt skikkelig over det og har gjort noen "tabber" ja.. Så man *anger* litt ja at man kanskje ikke lytta bedre til han og kunne smart for de "tabbene".. Men gjort er gjort..*sukk*

 

SÅ jeg har utrolig STOR :respect for han.. Så det blir bare glede å reiser til han hver gang..

 

Sier bare :thanks

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår