autod Skrevet Juni 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2006 Den der var rå!! Men det der må være en sinnsyk vekt på alt som er satt inn!? Noen som vet hvor mye hele bilen veier?????? :) det er alt annet en tungt faktisk, bilen oppfører seg bedre en orginalt pga bedre vektfordeling, å jeg tipper den veier 100kg mer en org å det er ikke ille med tanke på at hele bilen er godt dempet og masse stereo er satt inn, men mye av det orginale er fjernet og erstattet med lettere ting:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oledeg Skrevet Juni 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2006 Jeg leste litt i Max Power her om dagen. Du fikk en bra omtale av bilen. :) Gratulerer. Siter Teamsjef For Team Din-Bilstereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Juni 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2006 visste ikke at du hadde kjøpt bilen her, før jeg snakka med tidligre eier her om dagen :) han sa du kjøpte girkasse av han for ikke så lenge siden og, kjørt hardt nå el? :P Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet Juni 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2006 Møtte på bilen (og deg?) på formiddagen i dag! Må si den vekker oppsikt. Den ser ENDA bedre ut i forhold til på bilder! Jeg rakk bare å se på den i 10 sekunder, men fa*n så fin! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Steinar Aamodt Skrevet Juni 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2006 visste ikke at du hadde kjøpt bilen her, før jeg snakka med tidligre eier her om dagen :)han sa du kjøpte girkasse av han for ikke så lenge siden og, kjørt hardt nå el? :P Den bilen står i "1000 deler" her.... hehehe Siter *Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF) Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Juni 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2006 åh? hehe Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tellex Skrevet Juni 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2006 Hva synes du om baklyktene da olehenri..lol..:hello: Siter ( ) 98 BMW 320i Touring (under construction) (x) 98 Volvo V70 2.0 Lt R Familieracer (x) 94 Audi S4 Sedan 2.2tq (x) 92 Audi 80 2.3 E Cab (x) 94 Civic Vti EG9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Steinar Aamodt Skrevet Juni 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2006 åh? hehe Anders har fjernet all rust, byttet en hel masse saker og skal lakkere den... Den kommer til å bli helt strøken vil jeg tro Siter *Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF) Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet Juni 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2006 altså, vi snakker ikke bilen som er omtalt i topic ? ;o en annen bil det er snakk om vel ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Steinar Aamodt Skrevet Juni 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2006 altså, vi snakker ikke bilen som er omtalt i topic ? ;o en annen bil det er snakk om vel ? Anders har to helt like civicer, begge er orange, begge har ODR.... NEIDA, kødda.... Den ene er orange og den andre er SVART... Den svarte har vært eid av en som bor på Lillehammer... DEN er i deler nå... Siter *Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF) Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Juni 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2006 visste ikke at du hadde kjøpt bilen her, før jeg snakka med tidligre eier her om dagen :)han sa du kjøpte girkasse av han for ikke så lenge siden og, kjørt hardt nå el? :P den sorte (vinterbil) kjøpte jeg på lillehammer, den holder jeg på å fikse opp litt nå, den hadde ulyd i 4gir så det blir fikset nå, med deler fra den kassa jeg kjøpte:) den skal jeg selge så fort den er ferdig:) noen som vil ha? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tellex Skrevet Juni 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2006 Bilder?Mer info om bilen...Har akkurat solgt Vti`n så jeg trenger en mellombil..PM.. Siter ( ) 98 BMW 320i Touring (under construction) (x) 98 Volvo V70 2.0 Lt R Familieracer (x) 94 Audi S4 Sedan 2.2tq (x) 92 Audi 80 2.3 E Cab (x) 94 Civic Vti EG9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Juni 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2006 sort org vti fra 92, hellakkert snart i sort pearl senkesett/dempere,nye 17" ++++ :) hehehe, ikke noe bilder ennå, men send meg en mail evt så kan du få litt info. anders@autod.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Golf 4 Skrevet Juli 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2006 Legger ut denne videon her jeg Anders.............................m'm m'm http://pioneer.no/no/campaign/products/teamPioneer.html Ketil så utrolig konsentrert ut..........................:rolleyes: :rolleyes: Siter Focal Beryllium - Audison Vrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morbid Skrevet Juli 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2006 De hakke video som ikke krever jalla flash greier ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg