Gå til innhold

autod: Pioneer ODR Civic

Ranger emnet

autod

Anbefalte innlegg

Den der var rå!! Men det der må være en sinnsyk vekt på alt som er satt inn!? Noen som vet hvor mye hele bilen veier?????? :)

det er alt annet en tungt faktisk, bilen oppfører seg bedre en orginalt pga bedre vektfordeling, å jeg tipper den veier 100kg mer en org å det er ikke ille med tanke på at hele bilen er godt dempet og masse stereo er satt inn, men mye av det orginale er fjernet og erstattet med lettere ting:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

visste ikke at du hadde kjøpt bilen her, før jeg snakka med tidligre eier her om dagen :)

han sa du kjøpte girkasse av han for ikke så lenge siden og, kjørt hardt nå el? :P

Den bilen står i "1000 deler" her.... hehehe

*Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF)

Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

altså, vi snakker ikke bilen som er omtalt i topic ? ;o

en annen bil det er snakk om vel ?

Anders har to helt like civicer, begge er orange, begge har ODR.... NEIDA, kødda....

Den ene er orange og den andre er SVART... Den svarte har vært eid av en som bor på Lillehammer... DEN er i deler nå...

*Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF)

Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

visste ikke at du hadde kjøpt bilen her, før jeg snakka med tidligre eier her om dagen :)

han sa du kjøpte girkasse av han for ikke så lenge siden og, kjørt hardt nå el? :P

den sorte (vinterbil) kjøpte jeg på lillehammer, den holder jeg på å fikse opp litt nå, den hadde ulyd i 4gir så det blir fikset nå, med deler fra den kassa jeg kjøpte:) den skal jeg selge så fort den er ferdig:) noen som vil ha?

Lenke til kommentar
Del på andre sider