Matzz Skrevet Juli 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2006 sinnsykt fint, ikke så mye bling å flashye greier, bare clean og smooth yummy Siter Mats Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Juli 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2006 takker:) kommer oppover en tur til bodø i aug:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Matzz Skrevet Juli 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2006 flotters, kanskje Bjørn får litt inspirasjon til sin prosjekt civic :) Siter Mats Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Juli 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2006 hehe, kansje det:) det til han vi skal:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet Juli 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2006 Anders, skal du på Rudskogen med civic'n neste helg ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet Juli 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2006 Anders, skal du på Rudskogen med civic'n neste helg ? ja, det skal han, fredag til søndag:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Juli 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2006 den sorte (vinterbil) kjøpte jeg på lillehammer, den holder jeg på å fikse opp litt nå, den hadde ulyd i 4gir så det blir fikset nå, med deler fra den kassa jeg kjøpte:) den skal jeg selge så fort den er ferdig:) noen som vil ha? å faen :p jeg forsto det slik på forrige eier at det var den orange som du har bygd anlegg i, som var hans gamle, men du har beholdt den slik den var ja :P hehe da skjønner jeg mer her:P sku hatt en motor jeg :P si i fra om du ikke treng den ene a :D Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Juli 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2006 Hva synes du om baklyktene da olehenri..lol..:hello: var den ironisk ment mot meg el? :D Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Juli 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2006 sku hatt en motor jeg :P si i fra om du ikke treng den ene a :D hehe, skal nok ha den motoren ja:) skal selge hele bilen så fort den er ferdig:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
190e Skrevet Juli 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 hvordan går det med innstillingen/innspillingen i Honda`n ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Juli 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2006 ikke rørt en skrue.. mye annet som må gjøres her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Andre Skrevet Juli 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 Respekt... sykt bra bygge Anders!!! Siter Mitt Opel Astra prosjekt Listen to your music, not your speakers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
190e Skrevet Juli 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 Jeg smiler like breit hver er hos Anders å ser Honda`n hans... Er pokker så rå & lekker... ;) Men ikke fått hørt lyden på den ennå... *sukk* hehe ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tellex Skrevet Juli 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 var den ironisk ment mot meg el? :D Hehe..en smule kanskje... Siter ( ) 98 BMW 320i Touring (under construction) (x) 98 Volvo V70 2.0 Lt R Familieracer (x) 94 Audi S4 Sedan 2.2tq (x) 92 Audi 80 2.3 E Cab (x) 94 Civic Vti EG9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Juli 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2006 kom på at jeg måtte få tatt et samlet bilde av mine "orange" leketøy dag ettersom det er siste mulighet, Det kommer en kar å henter BMW`n om noen timer så da samlet jeg alle tropper å tok noen bilder:) her er et av dem:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg