Incognito Skrevet Juli 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2006 vil du si hvor mye du fikk for den da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Juli 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2006 prisen sier jeg ikke, men den gikk billig:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Steinar Aamodt Skrevet Juli 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2006 prisen sier jeg ikke, men den gikk billig:) Du fikk dritbra igjen for stereo'en da :) Jeg synes det er trist at karamellen blir borte jeg da.... Men den nye eieren er en "kjernekar" så vi får nok suget litt på karamellen seinere vi ;) Siter *Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF) Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Golf 4 Skrevet Juli 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2006 Too bad so sad bye bye.:cab Kan tenke meg det var litt vemodig att BMW kjørte ut av gårdsplassen Anders.Får håpe att ny eier behandler den pent. Siter Focal Beryllium - Audison Vrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossie power Skrevet Juli 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2006 så bmw,n har blitt trønder,det var jo morro..... Siter Cosworth,the search for power. prosjekt electric orange :http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=125413 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Steinar Aamodt Skrevet Juli 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2006 så bmw,n har blitt trønder,det var jo morro..... Jupp..... Er vel på runden i Namsos alt den ;) Siter *Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF) Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet August 1, 2006 Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 Driit kul Anders! Rett og slett skikkelig flott! Hehe. Piis:thumb Siter -1987 Bmw e30 "m3", prosjekt -1987 Bmw e30 2 dørs banebil prosjekt -1997 Toyota HiAce 2,4D Turbo arbeidshest x1993 Bmw e36 318i, widebody prosjekt x1991 Bmw e36 316 vinterbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet August 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 Takker:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet August 3, 2006 Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 så bilen på statoil ved strantorget i lillehammer i går.. fin bil:) men likte ikke baklyktene:p Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet August 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 stemmer nok det:) nei alle kan vel ikke like dem heller:) min bil, mine lykter:) du er faktisk den første som ikke har likt dem, å det er lov:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Golf 4 Skrevet August 3, 2006 Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 PS Anders.Kan jeg legge dbaxe oppe på på M1 mattene................:thumb Siter Focal Beryllium - Audison Vrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet August 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 PS Anders.Kan jeg legge dbaxe oppe på på M1 mattene................:thumb det kan du godt gjøre, men oppnår du noe på det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Golf 4 Skrevet August 3, 2006 Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 det kan du godt gjøre, men oppnår du noe på det? hmhm.nei kanskje ikke...........:hide Siter Focal Beryllium - Audison Vrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet August 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 hadde lagt noe annet over jeg:) SPLEN :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
190e Skrevet August 3, 2006 Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 Han var oxo en liten tur innom Gjøvik v/CC-marten-statoil... Han kom med no snadder til meg...hehe ;) PS! takk for for en hyggelig samtale..:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg