olehenri Skrevet August 3, 2006 Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 så deg på strandorget i går jeg og, den HB`n som sto ved siden av deg,er det syykt lenge siden jeg har sett i byen.. Den er litt tøff den og :P Møtte deg på e6 rett etter 2 felten etter br.dal i går og :) Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet August 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 stemmer det:) hun som har den sorte jobbet på lillehammer før men det er noen år siden. så deg på E6 også:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet August 4, 2006 Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 en kompis av meg sa det var en esi, stemmer det? rakk ikke å hilse gitt, litt opptatt med sola :P hehe Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet August 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 tror det er en esi ja, er ikke sikker men noen vti er det ikke. ja huff sola er noe dritt:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet August 4, 2006 Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 5 min etter på var det sprut regn, og vannplaning i 40.. juhey.. men men.. bilen din er skamrå, det skal du ha! :) Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettC_76 Skrevet August 4, 2006 Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 Håhå, nå har jeg beskua en stk Civic utenfra, og kjørt etter noen kilometer.. Siter Opel Kadett C :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zews^^ Skrevet August 4, 2006 Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 Håhå, nå har jeg beskua en stk Civic utenfra, og kjørt etter noen kilometer.. Jeg også :D Gleder meg til imorgen, blir nok mye pent å se på :) Siter #1985 Opel Rekord 2.2i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet August 5, 2006 Rapporter Share Skrevet August 5, 2006 Skulle tro dere to hadde litt å sikle på hjemme nå:-) Vi sees sikkert i morgen tenker jeg.. skål og god natt Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettC_76 Skrevet August 5, 2006 Rapporter Share Skrevet August 5, 2006 Har sikla så altfor mye, får jo aldri sove inatt :D Men får prøve. Satse på litt lytting imårgen, men blir vel stappfult av folk :-( Siter Opel Kadett C :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Protrek Skrevet August 15, 2006 Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 hehe.. det er mellom rindal og surnadal:) stakkars folk:) Takk for sist Anders :) Var vel ikke du som endte opp med skiltet som forsvant rett før Gatebilfestivalen også da :) Jeg kommer fra den plassen, og skiltene forsvinner med jevne mellomrom.... Skjønner ikke det... Siter Pr. Ansvarlig Nordmøre Gatebilklubb http://www.nordmoregatebilklubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet August 15, 2006 Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 Røv? :D Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Protrek Skrevet August 15, 2006 Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 Jupp, stemmer det :) Ikke så store plassen, men det bor da folk der også. Men. Gratulerer med pokal på festivaln da KennethB :) Ligg bilder på hjemmesiden til NGK. Siter Pr. Ansvarlig Nordmøre Gatebilklubb http://www.nordmoregatebilklubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet August 15, 2006 Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 Jupp, stemmer det :) Ikke så store plassen, men det bor da folk der også. Men. Gratulerer med pokal på festivaln da KennethB :) Ligg bilder på hjemmesiden til NGK. :thumb Er ikke det nedi der hvor den fantastiske "powerstation" ligger Kenneth ? Mange bra minner derfra.. Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dre90 Skrevet August 15, 2006 Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 Nå har jeg lest igjen alle 67 sidene! fordi jeg ble helt bettat.. og måtte bare lese vidre om hvordan den ble! :): og jeg likte bare mer og mer hva jeg så :): Biler ble drit rå!! :): Siter Mercedes-Benz 190E 2.0 89mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet August 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 Da var det vel på tide med litt oppdatering her:) har noen dager "ledig" så bilen skal få litt "shine" under panseret:) her er noen bilder av hvordan det ser ut i kveld:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg