Erik Andre Skrevet August 22, 2006 Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 blir jo hur bra som helst detta Anders, gleder meg til å se den igjen nå, kanskje du står med panseret åpent på treff nå :) Siter Mitt Opel Astra prosjekt Listen to your music, not your speakers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 Ser jo bra ut dette. Du får poste noen bilder av det enderlige resultatet under panseret :) MVH Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet August 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 kommer sikkert noen bilder i kveld eller i morgen:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Andre Skrevet August 24, 2006 Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 og vi venter i spenning :) Siter Mitt Opel Astra prosjekt Listen to your music, not your speakers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jap_son Skrevet August 24, 2006 Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 Det skjer ting her nå. Anders kommer nok med oppdateringer i løpet av morgendagen vil jeg tro...:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet August 24, 2006 Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 Det skjer ting her nå.Anders kommer nok med oppdateringer i løpet av morgendagen vil jeg tro...:) Det gjør han sikkert. Vi venter :) Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matador Skrevet August 25, 2006 Rapporter Share Skrevet August 25, 2006 er det mulig å ta en lytt i bilen din nå Anders? hvis du kommer til Kjetil imorgen. :hello: Siter --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM* -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet August 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2006 nope:) jeg holder på med bilen å den er nok ikke klar til i morgen. har heller ikke juster noe veldig mye mer, men joda det begynner å bli bra:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet August 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 27, 2006 da var mototrommet så å si ferdig:) bare litt småpynt igjen som kommer etterhvert:) stor takk til Svein Erik og Åsmund:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
190e Skrevet August 27, 2006 Rapporter Share Skrevet August 27, 2006 Pokker da Anders , dætte blir jo bare mega BRA;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Golf 4 Skrevet August 27, 2006 Rapporter Share Skrevet August 27, 2006 Utrolig utført arbeid dere har gjort Anders.Nå er civicen klar for en Sveits tur sammen med resten av teamet.:respect Per.... Siter Focal Beryllium - Audison Vrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Andre Skrevet August 27, 2006 Rapporter Share Skrevet August 27, 2006 Jeg går tom for gode ord her.. det ble kanon bra Anders, håper du dukker opp på rudskogen på gatebil i september før du drar til sveits så jeg for sett dette live... respekt!! Siter Mitt Opel Astra prosjekt Listen to your music, not your speakers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet August 27, 2006 Rapporter Share Skrevet August 27, 2006 Hva er det grå på venstre skjerm Anders? Liten skade? Ellers: Stilfult som alt annet :) Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet August 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 27, 2006 Hva er det grå på venstre skjerm Anders? Liten skade? Ellers: Stilfult som alt annet :) det er fyller, liten skade ja, lav bil.. ikke store greier da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet August 27, 2006 Rapporter Share Skrevet August 27, 2006 Brostein. gravearbeid i veien og lav bil er ingen god kombinasjon:( Rett før uhellet med bilen til Anders så hadde jeg en "nær døden" opplevelse med en kjempestor VW LT, smekkfull av varer baki. Veien svinget naturlig til høyre, men der var det "plutselig" gravd over hele veien, så omkjøring var via bensinstasjonen som lå rett frem før svingen. Etter grusomt mange mil og lite søvn så var det gravingen pågår skiltet det siste jeg så før jeg rattet ned på bensinstasjonen i 40-50km/t på nesten stive hjul. En annen liten detalj jeg ikke så i farta var at den lille bakken ned til bensinstasjonen og veien vi kjørte på hadde en høydeforskjell på ca 0,5 meter, noe som resulterte i et aldri så lite "svev" med kassebilen..... Shit happens:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg