autod Skrevet Januar 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 ja det er tanken det ja:) bare friske opp litt, mulig fargen blir litt annerledes, får se.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomasekeli Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 Hm.. nice det :) Men hvis du bytter helt og holdent fra orange.. Hva skjer med alcantaraen, da? bytte den også? ;) Siter Her skulle det vært en link til min prosjekttråd. Men jeg har ikke hatt tid til å lage en prosjekttråd. Men det er tanken som teller, er det ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Januar 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 tja vi får se da vettu:) regner vel med at det meste skal trekkes om uansett:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pipen Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 tja vi får se da vettu:) regner vel med at det meste skal trekkes om uansett:) Erru gææææærn? Er det mulig å få civicen penere mener du? Siter - 1975 Volvo 242L : Pioneer, Soundream. - 1975 Audi 50LS "Doris": Skal bli rustfri. - 2003 Audi A4 Sline: Bruksvogn. Foreløpig orginal. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Januar 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 alt er mulig:) men det skal ikke endres så mye:) bare finpuss:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pipen Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 Gleder meg allerede!!!:D:D Siter - 1975 Volvo 242L : Pioneer, Soundream. - 1975 Audi 50LS "Doris": Skal bli rustfri. - 2003 Audi A4 Sline: Bruksvogn. Foreløpig orginal. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viva_ Skrevet April 3, 2007 Rapporter Share Skrevet April 3, 2007 Sjuke saker!!! Respekt.... Siter photojournalism. hello Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Mai 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2007 da er bilen klar for sesongen (nesten) er ikke så mye synlig som er gjort egentlig men mye har blitt forbedret:) det som er mest synlig er vel høyttalergitter på alle elementer, ellers er det mest av kabler byttet ut og midbasskassene har fått porter under dashbordet :) tenkte jeg kunne informere om at bilen skal selges til høsten så om noen kunne tenkte seg noe slikt som denne så er det bare å legge inn bud:) den selges mest sansynlig uten odr men med komplett Pioneer/Hertz oppsett :) løp å kjøp :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Mai 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2007 Det ble jo nice! Tøffe detaljer! Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet Juni 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2007 Kan jeg trørre å spørre hva du ønsker for bilen? Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Juni 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2007 tja, jeg håper å få over 170 000kr med et komplett oppsett med pioneer og hertz( ca 40 000kr ), og med ODR (135 000kr) som den står nå så ville jeg helst sett at det ble over 220 000kr, men det er lov å komme med forslag:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet Juni 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2007 så bilen i gatebil:) (vet faktisk ikke om det var veldig gammalt eller det nyeste?) blei heilt utrolig rått:D du MÅ jo selge med ODR anlegget når det står ODR i ornansj over alt:) heilt fantastisk bygg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet Juni 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2007 så faktisk bilen på DbDrag på wash`n oil på lørdag. litt trist jeg var for sen til en lytt:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lunden07 Skrevet Juni 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2007 Kommer du på DbDrag på CC gjøvik 19. juni? Siter Moped nå, men kommer bil om ikke lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Juni 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2007 kommer på gjøvik da ja, er i stavanger i dag, og haugesund i morgen, så fortsetter vi hele veien opp til molde og over til tr-heim før vi kommer til gjøvik..:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg