Lunden07 Skrevet Juni 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2007 Det blir konge! Skal lade opp kamera så jeg kan ta masse bilder av bilen din. Den er jævli rå :) Siter Moped nå, men kommer bil om ikke lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hadde en gang en R Skrevet August 2, 2007 Rapporter Share Skrevet August 2, 2007 er du fornøyd med R en??? Du var vel kansje ikke så inponert over anleget som var bygget i den? ikke akurat noe proff... he he:drive2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet August 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2007 joda, er fornøyd jeg vettu:) vi får se til våren åssen den ser ut da;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hadde en gang en R Skrevet August 2, 2007 Rapporter Share Skrevet August 2, 2007 Hørtes bra ut....ikke no olje lekasje? he he... seler dere bil stereo??? I så fall har du en bra pris på en dobbl din spiller og til pasing til en 9-3 sports combi 07??? helst pioneer!!!!:thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet August 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2007 ikke noe veldig lekasje nei,men litt småting må man regne med, bilen får seg en real overhaling til vinteren så den blir nok som ny, eller som honda burde laget den fra starten;) hehe.. send meg en mail til hamar@installbay.no så skal du får noen tilbud av meg i morgen:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ActiveX Skrevet November 28, 2007 Rapporter Share Skrevet November 28, 2007 Steike! Flotte greier Anders.. Du er enestående når det gjelder det med bil. :) Siter *86 Mercedes BenQ 190 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo,opel,ford Skrevet Desember 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2007 hvor mye har du bruket på bilen? fin bil Siter saab 9000 bilcross x mazda 323 jordebil ønsker og kjøpe venstre drivaksling til saab 9000 v16 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Januar 31, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2008 ca 4mnd med arbeid, 3mann, og noen 1000 i materialer :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensclaudius Skrevet Februar 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2008 Hej, inte direkt någon nyhet, men grattis till ett fint repotage i svenska bilsport. Har följt denna projekttråd och rekomenderat flera bilstereobyggare i sverige att kika in den. mvh Jens Siter Mvh Jens Mitt bygge - http://www.madcarsound.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Februar 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2008 Takk:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Smokey Skrevet Mai 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2008 Heisann:D Nettopp ferdig med å lese gjennom hele tråden:P Lang tråd må eg si med mye rart innhold:P hehe... Utrolig bra strøken civic med smarte løsninger;) Er civicen selt? Ka e fargekoden på civicen? Ligner litt på fargen eg har på bilen min... Btw, kommer til Bergen neste veke og skulle hatt litt sleppmiddel, sparkel, glassfiber og støpeplast... Har dere en butikk i bergen eg kan få kjøpt dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Mai 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2008 Jøss er det noen som ser på denne ennå:) det var noen år siden ja:) bilen er vel mer eller mindre solgt ja, men leveres ikke før til høsten. fargekoden er citroen KHU i bergen har vi ikke noen butikk, BRS er vel eneste, men de har ikke noe slikt på lager, men du kan gjerne høre med dem, ellers finnes du alt her http://www.installbay.no å du skal kunne bestille alt gjennom brs bergen om du ønsker det:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Smokey Skrevet Mai 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2008 Ok, må vel ringe til de i morgen da om de eg trenger så de får det til bergen til torsdag. Tenkte å prøve meg i første omgang å støpe noen speiladapter til eclipsa mi... Noen tips og råd? Har noen liggende å gå etter, de er så stygge at eg vil lage noen nye;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Mai 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2008 tja, har du sett gjennom hele tråden her så har du fått med deg de fleste teknikker og materialer jeg bruker:) resten er opp til fantasien:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Smokey Skrevet Mai 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2008 hehe...ok, får se åssen det går;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg