Gå til innhold

autod: Pioneer ODR Civic

Ranger emnet


autod

Anbefalte innlegg

Kort forklart:

 

polyuretan plast: 2komponent plast, i utganspunktet flytende, blandes med fyllstoff for å få fast konstistens, lang herdetid(over natta) :) lang herdetid gjør at det ikke blir varmgang i materialet som igjen vil føre til at materialet utvider seg eller trekker seg sammen, det vil si at det samynligvis ikke passer etter det har herdet:) polyester og sparkel vil gjøre det i mer eller midre grad,

 

dette er et perfekt materiale der det skal bygges mye(tykt) det har en lav vekt og er ganske lett å slipe samtidig som det er solid:)

 

Takk for utfyllende svar :) Men, er det ikke negativt at det forandrer form under herding? Er dette et produkt som dere selger? Har lett etter et slikt produkt lenge til mitt neste prosjekt :)

-endorfun- www.smartforum.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takk for utfyllende svar :) Men, er det ikke negativt at det forandrer form under herding? Er dette et produkt som dere selger? Har lett etter et slikt produkt lenge til mitt neste prosjekt :)

 

 

jo det er ikke positivt det, men det er ikke værre en at det går at å bruke det bare man er klar over det så lages jo delene deretter:)

 

jeg selger alt av polyuretan og polyester sparkel vinyl lim og alt annet du trenger:) hehehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da er det på tide med litt mer:)

 

denne uka har det ikke skjedd så mye "synlig". har brukt endel tid på understellet til stolene å fått det på plass, panelene bak er grovtilpasset å blir sittende der til dashen begynner å få form:)

som dere ser nå så har vi begynnet å lage rammene som skal gi formen til dashbordet:)

 

 

honda2001.jpg

honda2002.jpg

honda2003.jpg

 

fortsetter i morgen, håper å få støpt på mandag kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, prøver, men vi er flere som holder på så da går det litt fortere:)

 

Hva er det jeg sier.....hehehehehe.....Slavedriveren Anders ;)

Neida, dere er så flinke så..

*Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF)

 

Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår