autod Skrevet Februar 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2006 Den gutten er ikke helt som alle andre :mat mmmmm.....pølse.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet Februar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2006 Løsemiddelskadd..?? :D Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag-Johansen Skrevet Februar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2006 Løsemiddelskadd..?? :D Neida, bare veldig-veldig-veldig glad i pølse! :tannløs Mvh Dag Johansen Siter "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Februar 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2006 eller en fin kombinasjon:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet Februar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2006 He he he... Pølse med Boy Butter?? Hmmm... Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Steinar Aamodt Skrevet Februar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2006 He he he... Pølse med Boy Butter?? Hmmm... Det er alt testet der ute.......... :afro Siter *Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF) Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet Februar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2006 Det skulle f*** ikke forundre meg!! Så du bøtta han sende oppover i forrige uke eller?? Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Steinar Aamodt Skrevet Februar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2006 Det skulle f*** ikke forundre meg!! Så du bøtta han sende oppover i forrige uke eller?? Jaaaaa.......... Det var jo det jeg gjorde...... :( Ikke bra..... Jeg lurer litt på hvordan produksjonen av den foregår.... Jeg har mine "kvalme" tanker om det og hvorfor Anders er såååå lenge i Tønsberg som han er noen ganger.... Siter *Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF) Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet Februar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2006 Fysj...!!! Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Februar 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2006 nå føler jeg vel kansje at dette er litt på tur ut av det denne tråden egentlig handler om... eller??????? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Steinar Aamodt Skrevet Februar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2006 Jupp det er ÆSJ ÆSJ... Og dere da som skal bruke det... fysj Og nå driver Anders å skal overbevise meg om at det er Svensker som ru.... på bøtte... hhhhmmm nå nei er nok Anders og Pål guffe det der... Siter *Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF) Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Steinar Aamodt Skrevet Februar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2006 nå føler jeg vel kansje at dette er litt på tur ut av det denne tråden egentlig handler om... eller??????? :) Næsj...... Siter *Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF) Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet Februar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2006 Da går turen til Sinsheim;) vel....hehe..kan ikke si det sa meg noe hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Steinar Aamodt Skrevet Februar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2006 vel....hehe..kan ikke si det sa meg noe hehe Car & Sound i Sinsheim er sansynligvis verdens største BILSTEREO messe... Jeg har vært både der og på CES messen i Las Vegas flere ganger, og rent bilstereomessig så er Sinsheim messen helt klart størst og best... Siter *Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF) Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet Februar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2006 Car & Sound i Sinsheim er sansynligvis verdens største BILSTEREO messe... Jeg har vært både der og på CES messen i Las Vegas flere ganger, og rent bilstereomessig så er Sinsheim messen helt klart størst og best... Aha...hadde jo hørt om det allikavel :) Tviler IKKE på at du når det Anders :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg