janis130 Skrevet September 20, 2005 Rapporter Share Skrevet September 20, 2005 noen som har en hatthylle og selge til en 626 92 kombi? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RX-7 Skrevet September 21, 2005 Rapporter Share Skrevet September 21, 2005 Tar turen innom skrotern. Der finnet du nok mye, serru. Jeg og bror kunne velge og vrake på en skroter i Sverige. Siter -1992 Mazda MX-5 1.6 16V. British Racing Green, Limited Slip Differensial, beige skinninteriør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lotus72 Skrevet September 21, 2005 Rapporter Share Skrevet September 21, 2005 Tar turen innom skrotern. Der finnet du nok mye, serru. Jeg og bror kunne velge og vrake på en skroter i Sverige. Eller lag en selv , av mdf og stoff. Det klarer du fint på en time med stikksag og el. stiftemaskin. Det har jeg gjort, funker som bare d! Siter V6 growl never go out of style... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet September 21, 2005 Rapporter Share Skrevet September 21, 2005 Eller lag en selv , av mdf og stoff. Det klarer du fint på en time med stikksag og el. stiftemaskin. Det har jeg gjort, funker som bare d! Dette gjorde jeg også. Fungerte suverent! Og er mye bedre vist du skal montere ting. Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg