Gå til innhold

242 glassfiber dørpaneler?

Ranger emnet

DaButcher

Anbefalte innlegg

• Svar 65
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

åssen blir designet på de da? har vi noen muligheter, eller er det en for alle, alle for en??

vet ikke..

hadde vært fett med noe litt "rundere" kanskje?

evnt med vinklet høyttaleruttak?

hva synest folket?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for mye vekt!!

glassfiber vil veie mindre enn rustfritt..

samt veie mindre enn våt papp :P

Glassfiber blir fort tungt det også..

Har en glasfiber "cosworth" grill på sierraen den veier faan meg nok til å slå ihjel en hest med..

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for mye vekt!!

glassfiber vil veie mindre enn rustfritt..

samt veie mindre enn våt papp :P

bryr meg ikke om vekt..pr. nuh iallefall..skal se bra ut inni også vet du :iconsm

* Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++

* Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil

X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++

Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde bare noen tatt seg bryet med å lage støpeformer, så hadde det ikke kostet mange kronene å få de støpt.

Kan vel forsåvidt bruke samme former til glassfiber og carbon?

ja!

hadde vært fett!!

da slipper vi å lime på vinyl/lær, pga. da kan vi ha "ren" carbon :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann! Jeg holder faktisk på å lage nye dørpaneler i glassfiber :) planen var å gjøre det så enkelt som mulig og lage den helt plan, lage høytalerne så de stikker litt ut av døra og få til en litt rundere dørhåndtak/armstøtte. er ferdig med formen nå, så gjenstår å støpe ut formen. problemet blir å få festet panelet skikkelig og får det til å passe i profilen med tanke på innerst ved døra.. Dette er bare noe jeg hadde tenkt å pusle med i vinter... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann! Jeg holder faktisk på å lage nye dørpaneler i glassfiber :) planen var å gjøre det så enkelt som mulig og lage den helt plan, lage høytalerne så de stikker litt ut av døra og få til en litt rundere dørhåndtak/armstøtte. er ferdig med formen nå, så gjenstår å støpe ut formen. problemet blir å få festet panelet skikkelig og får det til å passe i profilen med tanke på innerst ved døra.. Dette er bare noe jeg hadde tenkt å pusle med i vinter... :P

hei,

gidder du veie dem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider