HPfreak Skrevet September 27, 2005 Rapporter Share Skrevet September 27, 2005 Uansett hvem som lager dem så er jeg interessert i en del. Men hadde vært supert med litt forskjell på dem så ikke alle er helt like. Får se om jeg får til noen former selv i vinter :) Siter Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet September 27, 2005 Rapporter Share Skrevet September 27, 2005 kunne tenkt meg at dørene så omtrent slik ut som på S90/V90... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Oktober 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2005 I dag fikk jeg svar: > -----Original Message----- > From: Anders Wallerström [mailto:rpglasfiber@hotmail.com] > Sent: 29. oktober 2005 15:44 > To: olav-x@volvo-power.net > Subject: RE: glasfiber dørpaneler > > > HEJ > > RING 0923-15118 > > DU NÅR MIG ALLA DAGAR TILL KL 2400 > > MVH ANDERS jeg har jentebesøk, så.. jeg får ringe i morgen :P gir dere update når jeg har hørt noe. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPfreak Skrevet Oktober 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2005 Ah nais. Håper det ordner seg! Siter Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Oktober 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2005 Ah nais. Håper det ordner seg! med dørene, eller jentebesøket? :P god natt,folkens! Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPfreak Skrevet Oktober 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2005 Hehe hva tror du? Hvis du trenger "lykke til" med damene så bør du nok heller konsentrere deg om dørene ;) Siter Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet Oktober 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2005 Har du ringt han? Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[-PaRtY-] Skrevet November 5, 2005 Rapporter Share Skrevet November 5, 2005 noe nytt? Siter VOLVO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet November 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 jaja, jeg ringte nå.. han ropte som fan i tlf, "JAMMEN, VAD SKAL ME GJUTA??" så begynte han å mase om vinyl, skinn, etc. så sier jeg: eh, vi vil ha kopier av de originale dørplatene som er laget i papp. så gjentar han "JAMMEN.." etc. etc. og han sier at vinylet smelter om man skal gjute på den. men jeg sa: kan ikke man bare skjære av vinylet og gjute på pappen? så ble det brutt elns :P kanskje han bare la fra seg tlf. hehe.. anyhow: jeg synest han virket litt uproff. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xcetera Skrevet November 8, 2005 Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 Ja han der virket jo meget seriøs ja:S Siter http://www.teamreloud.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet November 8, 2005 Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 Da får det bare bli et morsomt vinterprosjekt da;) Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet November 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 Da får det bare bli et morsomt vinterprosjekt da;) JAMMEN; HVA SKAL DU GJUTA??? JAG GJER INTE PRIS OVER TELEFON!!! JAG MÅSTA FÅ DET JAG SKAL GJUTA!! HVA SKAL JAG GJUTA??? Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xcetera Skrevet November 9, 2005 Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 Nei folkens det ser nok ut som dere må ta en tur innom biltema å kjøpe glassfiber utstyr. Det er bare å sette seg ned å lese litt på kompositt forumet her så får man litt inspirasjon til å gjøre det selv. jeg for min del skal støpe i min bil, men det blir ikke før på vårparten igjen. Siter http://www.teamreloud.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet November 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 Nei folkens det ser nok ut som dere må ta en tur innom biltema å kjøpe glassfiber utstyr. Det er bare å sette seg ned å lese litt på kompositt forumet her så får man litt inspirasjon til å gjøre det selv. jeg for min del skal støpe i min bil, men det blir ikke før på vårparten igjen. Det finnes norske firmaer som visstnok ikke er så dyre på støping av slikt. jævla miljøvennelige dørpaneler vi har :( Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet November 9, 2005 Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 JAMMEN; HVA SKAL DU GJUTA???JAG GJER INTE PRIS OVER TELEFON!!! JAG MÅSTA FÅ DET JAG SKAL GJUTA!! HVA SKAL JAG GJUTA??? Hehe, skulle nesten hatt det der på opptak:) Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg