Gå til innhold

242 glassfiber dørpaneler?

Ranger emnet

DaButcher

Anbefalte innlegg

• Svar 65
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvor mange her er interessert i 242 REPLIKA dørpaneler i glassfiber?

Evnt. med finere form?

Om det skal være annen form, må en eller annen tulling her sparkle på to paneler!

Jeg tror vi kan få bra pris, om vi alle betaler inn dep. til et firma.

feks om vi er 10 folk, tror jeg de vil vurdere det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm... Hva er folket villige til å BETALE for noe sånt da? Jeg kan alltid snekre et par dører og støpe de av, men det blir ikke billig *mumle mumle*

Og til de som vil prøve selv; det blir penger av det samme åssen du går frem. Timene flyr fort når man modellerer ei dør.

Hvis det er pappen som er problemet. Hvorfor ikke klippe til ei plate av et tykt plastflak?

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm... Hva er folket villige til å BETALE for noe sånt da? Jeg kan alltid snekre et par dører og støpe de av, men det blir ikke billig *mumle mumle*

Og til de som vil prøve selv; det blir penger av det samme åssen du går frem. Timene flyr fort når man modellerer ei dør.

Hvis det er pappen som er problemet. Hvorfor ikke klippe til ei plate av et tykt plastflak?

Hvis du greier å få til noen skikkelig kule så betaler jeg litt. Har noen strøkne på Likbilen men vil ha litt custom. Kan fort hende hele dashen blir modda og ;)

Hvor i hedmarken holder du til?

Real muscles, real power!

Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor 12 mil nordvest for deg. HedEmarken ;) Spørsmålet da blir hva som matcher bilen din. Kle døra med teglstein kanskje? =D Nei, den var billig. Jeg ville laget noe enkelt noe. Integrert plass til en diskant nær speil/dørhåndtak, 6,5" der flaskeholderen er og trukket denne samt cd-skuffen lengre bak. Gjerne beholde gamle armlenet da det er vondt å bytte ut på en smart måte.

Bilforumet.no
Super Moderator
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg for min del ville kjøpt dørpaneler med plass til 6.5", diskant, flaskeholder..

den dørlommen klarer jeg meg uten, da jeg føler den snevrer inn på kupèplassen, samt det er så lett å samle rot nedi den lommen.

denne er jo fet:

http://biphome.spray.se/christian.henriksen/c20r/1seatsl.jpg

men det blir gjerne litt vanskelig å modelere noe slikt?

dog. vil jeg ha "clean" dører, gjerne med plass til 6.5" som på bildet der.

koppholder er ikke et must, men jeg synest koppholderen er viktig.

hvor mye jeg kunne gitt, avhenger av utførelse.

noe så bra som på bildet der (uten den metallplaten!!), kunne jeg vel gitt over 1000kr for.

hvor mye koster det ca. i matrialer å lage noe slikt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snasent. Ikke umulig å lage den døra der. Høyttaler og armlenet er kurant, men dørhåndtaket må en "ettermontere". Synd bror ikke har ei 242 dør til overs. 244 er det nok av her. Jeg vil tippe på 500kr i materialer bare til skjelett og det under overflaten. Trekking med skai og salmakeri har jeg lite peiling på. Vet bare at det er grisedyrt.

Tipper du kan lage døra selv for 1000-1500kr. Spørs litt hvor fint du vil ha det. :)

Bilforumet.no
Super Moderator
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider