DaButcher Skrevet November 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 Ikke noe jeg heller kunne ha tenkt meg egentlig. Ble altfor "plane! likssom. samme mener jeg.. jeg tro rjeg kunne gitt 1500kr for noen fete dørpaneler utrekt.. det er ikke stress å varme vinyl og strekke over døren da.. kjøpe biltema vinyl.. evnt går det sikkertå importere en rull fra usa. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet November 28, 2005 Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 Hvorfor i alle dager skal du ta det fra statene? Finns da nok firmaer her som har den slags...! Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Sjakalen Skrevet November 29, 2005 Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 Men er det noen som kunne tenkt seg å lage dørpaneler? Sånn som vist ovenfor (IKKE karbondøra,men de andre?) ? Trur mange her ville kjøpt, så no underskuddsprosjekt er det jo ikke! Siter 1. Volvo 242 VOC B23E 2. Volvo 242 Nasjonal Rally Bil 3. Renault 8 4. Volvo 262 C Bertone 5. Volvo 940 2,3LT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet November 29, 2005 Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 Men er det noen som kunne tenkt seg å lage dørpaneler? Sånn som vist ovenfor (IKKE karbondøra,men de andre?) ? Trur mange her ville kjøpt, så no underskuddsprosjekt er det jo ikke! Kommer jeg over en bunke penger kjøper jeg uten å nøle! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet November 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 Hvorfor i alle dager skal du ta det fra statene? Finns da nok firmaer her som har den slags...! hvem selger her da? biltema, ljudia? Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet November 29, 2005 Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 He he... Nei, men Earthquake her på forumet har vinyl med karbonlook i forskjellige farger..Autod skaffer også det meste... Hvis ikke så har du Brødrene Flaarønning på Ler litt sør for Trondheim. :) Som sagt, hvorfor gå over bekken etter vann... :) Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg