300db Skrevet September 20, 2005 Rapporter Share Skrevet September 20, 2005 Filmet litt på lørdagen. 19m 20 sec .Kunne kansje klippt mer vekk,men eg vet dere vil ha mest mulig kjøring. Litt kjip kvalitet kansje. http://www.300db.net/filmer/gatebil%20september%202005.wmv Edit: byttet ut linken til en annen server. Siter Commodore A "69 V8 945Lt "98 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet September 20, 2005 Rapporter Share Skrevet September 20, 2005 Edit: Funka! :D Gleder meg Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBI Skrevet September 20, 2005 Rapporter Share Skrevet September 20, 2005 Ser bra ut dette :) Litt hard klipping av og til - skulle gjerne hørt ferdig noen av kommentarene til Rodnyen ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet September 20, 2005 Rapporter Share Skrevet September 20, 2005 Hmm, første gang jeg lastet den ned stoppan på 3.56 mb og sa den var ferdig, nå andre gang kom jeg til 58 mb og da sa den og at den var fullført :s Bare jeg som sliter med å få ned hele? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AfroAlien Skrevet September 20, 2005 Rapporter Share Skrevet September 20, 2005 funker dårlig.. går treigt å laste ned, å så gir den seg etter noen sek... :\ Siter Racing your civic is like the special olympics, even if you win, you are still retarded... Never underestemate stupidity. Renault 5 GT Turbo 86 *solgt* Suzuki GSXR 750 98 *borte* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CalibR Skrevet September 20, 2005 Rapporter Share Skrevet September 20, 2005 Bruk download accelator folkens ;) http://www.download.com/Download-Accelerator-Plus/3000-2071-10037157.html?part=dl-DownloadA&subj=dl&tag=button Helt okay film 300db ;) Siter Caution Cloud 40 Hairpin Right 100 Narrows Through Gates And Opens 70 Flat To Finish Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300db Skrevet September 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2005 Ser ut som det er flere som har problemer å laste den ned.har ett annet webhotel.men finner ikkje passordet igjen.får se om eg får resette det passordet.så eg får lagt videoen opp der. Siter Commodore A "69 V8 945Lt "98 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nissan_kar Skrevet September 20, 2005 Rapporter Share Skrevet September 20, 2005 Bruk download accelator folkens ;) http://www.download.com/Download-Accelerator-Plus/3000-2071-10037157.html?part=dl-DownloadA&subj=dl&tag=button Helt okay film 300db ;) funka ikke å laste ned den filmen med accelator.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet September 20, 2005 Rapporter Share Skrevet September 20, 2005 Vel det jeg fikk se var iallefall bra cheers God "gammel" sang også hehe. Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Deej Skrevet September 20, 2005 Rapporter Share Skrevet September 20, 2005 treeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiigt Kan ikke alle bare quite nedlastinga til jeg får lasta ned ferdig :wave Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Deej Skrevet September 20, 2005 Rapporter Share Skrevet September 20, 2005 eller lage en bittorent fil... ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet September 20, 2005 Rapporter Share Skrevet September 20, 2005 funka ikke å laste ned den filmen med accelator.. Funka fett som faen for meg, gjorde det rett etter at CalibR anbefalte det... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet September 20, 2005 Rapporter Share Skrevet September 20, 2005 Ser at jeg er med sånn helt på slutten. Du har ikke noe mer film av meg? svart s4 på grønne skilt Ellers var det en bra film, likte kanskje ikke helt musikken men Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300db Skrevet September 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2005 Ser at jeg er med sånn helt på slutten. Du har ikke noe mer film av meg? svart s4 på grønne skilt Ellers var det en bra film, likte kanskje ikke helt musikken men Tror det var det eneste eg hadde av den. Holder på å laste den opp på ett annet webhotel.Virket som serveren var litt treg i dag. Bra att dere likte den :) Siter Commodore A "69 V8 945Lt "98 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bernes Skrevet September 21, 2005 Rapporter Share Skrevet September 21, 2005 Her ligger en versjon av filmen til 300db i enda bedre kvalitet men den lastes via Bittorent 210mb Torrent Utgave Siter Børge Bernes http://b.bernes.cc/ Audi A8 2,8 Quattro 1997 (Til Salgs) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg