Mr Deej Skrevet September 21, 2005 Rapporter Share Skrevet September 21, 2005 Her ligger en versjon av filmen til 300db i enda bedre kvalitet men den lastes via Bittorent 210mb Torrent Utgave 240kb/s cheers Skal ta å seede en stund idag jeg som takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet September 21, 2005 Rapporter Share Skrevet September 21, 2005 Flootteeers! :D Nå funka det til meg og. Takk for torrent! Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300db Skrevet September 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2005 Har byttet ut linken i post 1 til en annen server. den skal vere bedre. Siter Commodore A "69 V8 945Lt "98 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Ford Skrevet September 21, 2005 Rapporter Share Skrevet September 21, 2005 veldig bra film! Siter -Ford Sierra 2,8i drifter -Ford Sierra 2,0 prosjekt -Ford Scorpio 2,9i bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Speedy=) Skrevet September 21, 2005 Rapporter Share Skrevet September 21, 2005 Veldig bra! Var utrolig artig å se cheers Siter 99 Mitsubishi 3000GT US-Spec selges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet September 21, 2005 Rapporter Share Skrevet September 21, 2005 Filmen funket fint til meg. Var en bra film med mye heftig kjøring! hellothere Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sleeper Skrevet September 21, 2005 Rapporter Share Skrevet September 21, 2005 hvis jeg skulle kommet med litt kritikk så vil jeg si at du ikke burde bruke så mye zoom (egentlig ikke noe!) plus og prøve og filme bilene idet de kjører forbi deg på langsletta så det blir litt bedre lyd.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet September 22, 2005 Rapporter Share Skrevet September 22, 2005 hvis jeg skulle kommet med litt kritikk så vil jeg si at du ikke burde bruke så mye zoom (egentlig ikke noe!) plus og prøve og filme bilene idet de kjører forbi deg på langsletta så det blir litt bedre lyd.. Ikke så mye zoom? Da blir det jo kjedelig da! Ser bare noen flekker og noe grønt da. Kul film! Filminga og redigeringa fra utstillinga var veldig bra. Men det du filmet av kjøringa syns jeg du sto for langt unna av banen og filma (lite lyd), en del du kunna ha kutta ut og noen av klippa skulle vart lenger. Bare noen tips, ellers bra! :) Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300db Skrevet September 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2005 Vel når eg filmet fra langsletta så stod eg siden av det skuret som stod der,(Var eneste stedet det ikkje var så mye folk.)Har vel bare ett klipp der som eg har filmet hele strekket,Det skuret var grunnen att eg ikkje filmet hele strekket.Uten pressepass så er det ikkje så lett å komme til de mest optimale stedene å stå.Fordelen med å stå litt lenger vekke er jo att du har bedre oversikt og slipper å justere zoomen så mye. Siter Commodore A "69 V8 945Lt "98 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg