Gå til innhold

Beste minibus

Ranger emnet

drekka

Anbefalte innlegg

Har tenkt å invistere i en minibus for å kjøre på roadtrip neste sommer.

Lurer på hvilken modell dere anbefaler? Ca 10 seter.

Noe likt vw caravelle kanskje, bare litt eldre? Har ikke så mye penger :P

Og, er det mulig å kjøpe personbil, for så å sette inn fler seter, og dermed omregistrere den til minibus?

Edit: shit, kom på at en må være 21 for å kjøre opp til minibus:P

Da trenger jeg heller tips om biler med opptil 9 seter da. hehe

-Takker for alle svar! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tenkt å invistere i en minibus for å kjøre på roadtrip neste sommer.

Lurer på hvilken modell dere anbefaler? Ca 10 seter.

Noe likt vw caravelle kanskje, bare litt eldre? Har ikke så mye penger :P

Og, er det mulig å kjøpe personbil, for så å sette inn fler seter, og dermed omregistrere den til minibus?

Edit: shit, kom på at en må være 21 for å kjøre opp til minibus:P

Da trenger jeg heller tips om biler med opptil 9 seter da. hehe

-Takker for alle svar! :)

Toyota HiAce/HiClass fra midten av nittitallet. Den jeg kjenner til iallefall har overlevd russetid og roadtrip i Norge, Sverige og Finland samt diverse kjøring i 11 år. Funker like bra den dag idag.

UTSOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

om du er en av "gutta med stål", og kan legge litt mynt i bilen, så sier jeg; kjøp en hikkass!(HiAce/HiClass) 2.5TURBO(!) diesel og bakhjulstrekk, og den stopper ikke om du ikke ber den pent! de går å går å går i det uendelige, og er 99% pålitelige. om du ikke herper bilen, kan du også selge den etter turen med minimalt tap, i værstefall går du kansje med et lite pluss;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider