volvoraaner Skrevet September 20, 2005 Rapporter Share Skrevet September 20, 2005 Noen som kan fortelle meg hvordan jeg taksener en bil? har prøvd men får det ikke til. Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Musti Skrevet September 20, 2005 Rapporter Share Skrevet September 20, 2005 Marker taket og transform og distort. Siter Porsche er best !!!!!!! Beste Porsche: Carrera GT !!!! Gran Turismo 4 Game Status: 100 % !!, 279 biler, ca 3,190,000 Cr. ca 36,600 A-spec pts. http://www.mustiracing.tk, http://www.freewebs.com/mustiracing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoraaner Skrevet September 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2005 Marker taket og transform og distort. transform og distort? Kan du forklare dette bedre? Har ikke drevet så mye med ps. Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet September 20, 2005 Rapporter Share Skrevet September 20, 2005 Copy/paste!.. du må nesten finne ut av det selv! ;) Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Feenyx Skrevet September 21, 2005 Rapporter Share Skrevet September 21, 2005 Jeg lagde en gang en kort taksenkingstutorial for en kompis av meg. Kanskje jeg burde legge den ut her :) Siter '92 Polo G40 Go Hard or Go Home. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet September 21, 2005 Rapporter Share Skrevet September 21, 2005 marker rundt taket med PEN TOOL eller en lasso-tool.... så kopierer/paster du taket. nå ligger taket oppå det andre taket, men i eget layer. hold inne CTRL og trykk på musen så kan du flytte på taket, sett det evt der du vil ha det....lengre ned feks..... om du trykker ctrl - t så kan du snu litt på det, hold inne CTRL imens du trykker på de små boksene rundt markeringen så kan du dra i de forskjellige hjørnene.. ikke gjør det for mye for da fucket du opp pixlene og det blir blury og flatt.... elendig forklaring ? jeg har ikke prøvd før.... jeg ville heller ha flyttet det litt ned, deretter brushet og tilpasset til de gamle stolpene, eller laget nye..... noen bedre ? Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoraaner Skrevet September 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2005 takker for svar. Hadde vært fint om du hadde lagt ut den tutorialen din her ja. Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg