v-g Skrevet September 20, 2005 Rapporter Share Skrevet September 20, 2005 Noen som har noe navn, og/eller vet hvor jeg kan få tak i de bitene som klistres på lyktene når man skal kjøre en LHD bil i f.eks. England? Siter Vidar - kverulerende eldre drittunge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
porsche_dude Skrevet September 20, 2005 Rapporter Share Skrevet September 20, 2005 vet ikke hvordan det er nå, men jeg husker når jeg fortsatt var en liten pudding og familien dro til england med båten, så fikk vi de merkene når vi sjekka inn på selve båten. Siter with no power, comes no responsibillity * volvo 740 '86 (bruksbil) * porsche 944 '86 (prosjekt) * suzuki GSX-R 750 '92 * nissan 200 S14 '95 (driftebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v-g Skrevet September 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2005 Hmm... Trenger de før båten, for å si det sånn. Noen andre? Siter Vidar - kverulerende eldre drittunge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHS Skrevet September 21, 2005 Rapporter Share Skrevet September 21, 2005 Bruk svart teip, ikke noe problem ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zamot Skrevet September 21, 2005 Rapporter Share Skrevet September 21, 2005 Skal du på shoppingtur? Jeg skal også over til skottland i neste år, så si fra om du finner ut av det... Siter SEATforum.no Seat Leon Turbo BMW 320D M-Sport x Mitsubishi Lancer Evolution IX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
porsche_dude Skrevet September 21, 2005 Rapporter Share Skrevet September 21, 2005 ringe NAF og høre. vet de driver og ordner masse med folk som skal ta med seg pengegrisen til staten.. ehh.. mener bilen, seff, utenlands.. Siter with no power, comes no responsibillity * volvo 740 '86 (bruksbil) * porsche 944 '86 (prosjekt) * suzuki GSX-R 750 '92 * nissan 200 S14 '95 (driftebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg