DRFT Skrevet September 20, 2005 Rapporter Share Skrevet September 20, 2005 jeg bor i morvik i åsane, og har noen kompiser som snakker om at det står en uregistrert skyline på toppe i åsane...ettersom de forteller jobber fyren på bilsenteret i åsane. Noen som kjenner noen som jobber der som kan bekrefte dette!? var snakk om en R32 må ha svar...om det er sanne rykter må jeg se den Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suzuki Ac-50 Skrevet September 20, 2005 Rapporter Share Skrevet September 20, 2005 En svart en med playboy kanin bakpå og en forjævlig front? Går iallefall en slik en i bergen.. Ser ikke helt vitsen, tror alt som finnes av skyline i norge blir debattert fram og tilbake her inne hundre ganger. er jo ikke så enestående, vil si det finnes mange andre sjeldnere biler i norge. Men men.. Iallefall; prøv å søk litt, er garantert info om "skyline + bergen" her fra før.. Siter Let´s go, Hammer down! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ok`n Skrevet September 20, 2005 Rapporter Share Skrevet September 20, 2005 jeg bor i morvik i åsane, og har noen kompiser som snakker om at det står en uregistrert skyline på toppe i åsane...ettersom de forteller jobber fyren på bilsenteret i åsane. Noen som kjenner noen som jobber der som kan bekrefte dette!? var snakk om en R32må ha svar...om det er sanne rykter må jeg se den den tråden har vært oppe før trur eg,det er ein 32 ja men ekje noe fin!ganske sleten faktisk!var du på vårmønstringen i år hadde du sett den... Siter -Nissan Skyline R32 GTR -Nissan Silvia S14 -Nissan 180sx -Nissan Primera P10 SR20Di/De T -Nissan Laurel C33 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suzuki Ac-50 Skrevet September 20, 2005 Rapporter Share Skrevet September 20, 2005 den tråden har vært oppe før trur eg,det er ein 32 ja men ekje noe fin!ganske sleten faktisk!var du på vårmønstringen i år hadde du sett den... Hva var det jeg skrev da?øh... Siter Let´s go, Hammer down! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andeby Skrevet September 20, 2005 Rapporter Share Skrevet September 20, 2005 En svart en med playboy kanin bakpå og en forjævlig front? Går iallefall en slik en i bergen.. Ser ikke helt vitsen, tror alt som finnes av skyline i norge blir debattert fram og tilbake her inne hundre ganger. er jo ikke så enestående, vil si det finnes mange andre sjeldnere biler i norge. Men men.. Iallefall; prøv å søk litt, er garantert info om "skyline + bergen" her fra før.. kjenne ein så kjenne han så eige den svarte du snakke om. og eg såg den svarte på gatebiltreff i stord,han va på motorrusing og motoren blei overvarma så han stoppa heilt op og måtte skubbast vekk :hammer e snak om at den har 1000 hesta yodude Siter "Isn't America great?" "In the sense of big, yes" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
super_truls Skrevet September 20, 2005 Rapporter Share Skrevet September 20, 2005 kjenne ein så kjenne han så eige den svarte du snakke om. og eg såg den svarte på gatebiltreff i stord,han va på motorrusing og motoren blei overvarma så han stoppa heilt op og måtte skubbast vekk :hammer e snak om at den har 1000 hesta yodude har hørt om den bilen... va snakk om at en skulle kjøre den til gatebil treffet på rudskogen i sommer... mn d va visst et lr annet som røk på den:( har hørt snakk om at d er hvertfall 900 guff i den!! så den på Lagunen.... er gaanske stygg utvendig.. mn ka gjør d hvis man har over 500 gamper på bakdekkene!?:driving Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suzuki Ac-50 Skrevet September 20, 2005 Rapporter Share Skrevet September 20, 2005 Har den svarte stygge 900hk? Det syntes eg hørtes noe suspekt ut.. Sikker på du ikke mener denne da? Den går jeg med på at har over 900hk...:) Forresten også i bergen.. Siter Let´s go, Hammer down! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet September 20, 2005 Rapporter Share Skrevet September 20, 2005 Den bilen Blåe er kim hapi sin, han som hadde Bmw cab med drage på, skylinen bremsa 951hk og nesten 1100nm, Jens Hannestad (Jenspeed), Martin Schanke (Rallykongen) og Ole Ringstad (Rats) som har bygd å bremsa motoren, Schanke mente det var potensialle for 1100hk i den motoren, men det stoppa på turboen, og den var stor nok mente eigaren.. Men ka er vitsen å bygge og legge ut flere hundre tusen og millioner på en bil du IKKJE får lov til å bruke på vei???? Det har eg endå IKKJE skjønt... :hammer :hammer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas_1 Skrevet September 20, 2005 Rapporter Share Skrevet September 20, 2005 Ville bare si at den svarte stygge er en R33, Kim sin er en R34 og den som er etterlyst er en R32. Jeg er selv litt nysgjerrig på den så kom med bilder og info! Siter Biler: -Litt forskjellig, noe gøy og noe kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pacecar Skrevet September 20, 2005 Rapporter Share Skrevet September 20, 2005 Har den svarte stygge 900hk? Det syntes eg hørtes noe suspekt ut..Sikker på du ikke mener denne da? Den går jeg med på at har over 900hk...:) Forresten også i bergen.. er det skilter på denne ? Siter Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas_1 Skrevet September 20, 2005 Rapporter Share Skrevet September 20, 2005 er det skilter på denne ? Nope! Og det skal aldri bli tydeligvis... Siter Biler: -Litt forskjellig, noe gøy og noe kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 21, 2005 Rapporter Share Skrevet September 21, 2005 En svart en med playboy kanin bakpå og en forjævlig front? .. Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHS Skrevet September 21, 2005 Rapporter Share Skrevet September 21, 2005 Kan vel knapt nok kalles Skyline R32 da men... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet September 21, 2005 Rapporter Share Skrevet September 21, 2005 UFF frysninger hver gang jeg ser den sorte med den STYGGE fronten..... skulle ikke vært lov å eie en skyline på den måten :hammer Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT Skrevet September 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2005 det er en svart R32 det var snakk om, ikke en R33....ingen som vet om det går en R32 i åsane? :fire: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg