Ok`n Skrevet September 21, 2005 Rapporter Share Skrevet September 21, 2005 Hva var det jeg skrev da?øh... erhm!satt å skreiv min tråd da du svarde... :anger: Siter -Nissan Skyline R32 GTR -Nissan Silvia S14 -Nissan 180sx -Nissan Primera P10 SR20Di/De T -Nissan Laurel C33 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pacecar Skrevet September 21, 2005 Rapporter Share Skrevet September 21, 2005 Nope! Og det skal aldri bli tydeligvis... fin og rå bil..kult med folk som tar den helt ut... sikker dyr nok til..grom bil da... Siter Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suzuki Ac-50 Skrevet September 21, 2005 Rapporter Share Skrevet September 21, 2005 Nei nei.. mente ikke forjævlig bil! Den fineste skylinen er de som har sånn bluebird med skyline merker på siden... :hammer Siter Let´s go, Hammer down! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 21, 2005 Rapporter Share Skrevet September 21, 2005 Nei nei.. mente ikke forjævlig bil! Den fineste skylinen er de som har sånn bluebird med skyline merker på siden... :hammer jeg har hatt sånn..knallhvit...en kompis av meg har den enda..hihi.. Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudioX Skrevet September 22, 2005 Rapporter Share Skrevet September 22, 2005 eg jobber på bilsenteret i åsane, og bor på toppe...men kjører dessverre ingen skyline, har bodd her i noen år no, men har ikke hørt noe om at det går en skyline her i området, så eg tror de har lurt deg DRFT eller bare køddet...men skulle likt å hatt en skyline R32 :fire: men det blir nok 300ZX:D:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg