Ideal Skrevet April 6, 2003 Rapporter Share Skrevet April 6, 2003 Siter "The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994 "Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pacmania Skrevet April 6, 2003 Rapporter Share Skrevet April 6, 2003 samma som LuPoBoy og jeg bruker på teens når dem skriker etter analride.. fine saker.. ;) Siter Mazda mx5 -91 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeanette84 Skrevet April 6, 2003 Rapporter Share Skrevet April 6, 2003 Originally posted by Pacmania samma som LuPoBoy og jeg bruker på teens når dem skriker etter analride.. fine saker.. ;) Haha ja du og LuPoBOY er offesielle teenhuntere så ;) Siter man ypper ikke med meg med mindre man vil ha bråk senere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkes Skrevet April 7, 2003 Rapporter Share Skrevet April 7, 2003 Originally posted by Pacmania samma som LuPoBoy og jeg bruker på teens når dem skriker etter analride.. fine saker.. ;) Er ikke DU teen da? Siter . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet April 7, 2003 Rapporter Share Skrevet April 7, 2003 Originally posted by Pacmania samma som LuPoBoy og jeg bruker på teens når dem skriker etter analride.. fine saker.. ;) Pac skriker og Lupo smører'n inn... :D gaylordz på tur lol Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet April 7, 2003 Rapporter Share Skrevet April 7, 2003 Originally posted by Loppa Pac skriker og Lupo smører'n inn... :D gaylordz på tur lol Hehe .. jeg ser det for meg..... Start med litt knock knock etterfulgt av litt :hug: :hug: så er det på tide med assman og kiddie :D Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jumbo Skrevet April 7, 2003 Rapporter Share Skrevet April 7, 2003 Originally posted by Ideal får anbefale den til denna karen her da :D :D http://www.nettavisen.no/servlets/page?section=7&item=262559 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jan Skrevet April 7, 2003 Rapporter Share Skrevet April 7, 2003 De forbanna lærhomsene skal faen holde seg langt unna me med det der . Så foresten et lærdusta på lørdag , de sto på den jævligste plassen i heile verden . Veien går faen med rett fram og det er 50 grense(har opprinnelig vært 60 eller 70) Står dem der å vinka inn folk midt på en lørdagskveld . Forbanna idiota . Viser bare korsen politiet prioriterer . Det kunne heller prøvd å ta nokken pedofile jævla eller nokke narkopakk.. flushit flushit flushit flushit flushit Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet April 7, 2003 Rapporter Share Skrevet April 7, 2003 lol seriøs tråd.. :rolleyes: Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pacmania Skrevet April 7, 2003 Rapporter Share Skrevet April 7, 2003 Originally posted by funkes Er ikke DU teen da? når man snart er 20 er man ikke teen lenger.. Siter Mazda mx5 -91 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pacmania Skrevet April 7, 2003 Rapporter Share Skrevet April 7, 2003 Originally posted by Loppa Pac skriker og Lupo smører'n inn... :D gaylordz på tur lol Jeg har da aldri vært medlem i gaylordz klubben deres.. Festsentralen derimot.. er der vi leker med vaslin og drikker alkohol i alt for store mengder :dude: hellothere Siter Mazda mx5 -91 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet April 7, 2003 Rapporter Share Skrevet April 7, 2003 Originally posted by jan De forbanna lærhomsene skal faen holde seg langt unna me med det der . Så foresten et lærdusta på lørdag , de sto på den jævligste plassen i heile verden . Veien går faen med rett fram og det er 50 grense(har opprinnelig vært 60 eller 70) Står dem der å vinka inn folk midt på en lørdagskveld . Forbanna idiota . Viser bare korsen politiet prioriterer . Det kunne heller prøvd å ta nokken pedofile jævla eller nokke narkopakk.. flushit flushit flushit flushit flushit Sikker på at det ikke var biltilsynet som sto å hadde sånn "si ifra kampanje"? De driver hvertfall med de her i området på fredags og lørdags kveld og natt Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg