Suzuki Ac-50 Skrevet September 20, 2005 Rapporter Share Skrevet September 20, 2005 Hei=) Jeg skulle hatt litt senk på bilen min etterhvert, kan ikke ha mer enn en 35-40mm pga litt kronglete vei hjem, vil igrunnen heller ikke ha så mye mer.. Noen som har noe brukt med papirer til salgs i bergensområdet? Jeg vet at dette kunne vært postet i kjøp og salg, men der går alt så treigt.. (Men jeg blir vel bannlyst her inne igjen istedet)hehe...:) Siter Let´s go, Hammer down! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet September 20, 2005 Rapporter Share Skrevet September 20, 2005 999,- på http://www.autospar.no med TÜV papirer og alt! Har selv derfra, med med 60/40mm. Mvh Tommen Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfthedud Skrevet September 21, 2005 Rapporter Share Skrevet September 21, 2005 Sendt deg PM!!! Siter Corrado G60 - Bruksbil Golf Rallye - Bruksbil Bobla 1300 - Søndagsbil Golf 2 16vT - Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg