Gå til innhold

audi a4 "rs" prosjekt

Ranger emnet

mmh

Anbefalte innlegg

var ca. den prisen jeg tenkte ja. powerzone.com fører jo hele serien til rieger til a4. men jeg skal ha en hel bakfanger istedet for hekkesjørt. bor i nord så ma bruk orginal fangerne på vintern, ellers så går stylinga til de evige jaktmarker.

men den fangern du kjøpte, er det en hel fanger eller er det en sånn add-on som du limer over orginalfangern??

Suzuki gsx-r 1300 hayabusa

Audi A4 1995

-------------------------

x Yamaha YZF 600 thundercat

x VW Corrado 1.8 G60 1990

x Vw Golf 1.6 1994

x Honda NSR 125cc 1998

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 117
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

måtte jobbe på fredag se,så rakk ikke noe annet en å hente m3 spoileren. her er noen bilder av denm3vinge3.jpg" alt="Image hosted by Photobucket.com">m3vinge2.jpg" alt="Image hosted by Photobucket.com">m3vinge.jpg" alt="Image hosted by Photobucket.com">

også har jeg begynnt og ordne litt på dørene,en som har sveiset igjen hullene til listene for meg.sveisadrene.jpg" alt="Image hosted by Photobucket.com">

også pusset dem rene etterpåpussetpltrent.jpg" alt="Image hosted by Photobucket.com">

også lagde jeg hull til audi ringene i pansretbegyntskjretilringene.jpg" alt="Image hosted by Photobucket.com">

og sån blei detringeneklare.jpg" alt="Image hosted by Photobucket.com">

også hentet jeg forsterkeren min. det er en velocity vr6000 velocityvr6000.jpg" alt="Image hosted by Photobucket.com">

også spilleren jeg skal bruke er sony cdx-f7500 50x4wsonycdx-f7500.jpg" alt="Image hosted by Photobucket.com">

Old Volvos Never Die, They Just Go Faster!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

måtte jobbe på fredag se,så rakk ikke noe annet en å hente m3 spoileren. her er noen bilder av denm3vinge3.jpg" alt="Image hosted by Photobucket.com">m3vinge2.jpg" alt="Image hosted by Photobucket.com">m3vinge.jpg" alt="Image hosted by Photobucket.com">

også har jeg begynnt og ordne litt på dørene,en som har sveiset igjen hullene til listene for meg.sveisadrene.jpg" alt="Image hosted by Photobucket.com">

også pusset dem rene etterpåpussetpltrent.jpg" alt="Image hosted by Photobucket.com">

også lagde jeg hull til audi ringene i pansretbegyntskjretilringene.jpg" alt="Image hosted by Photobucket.com">

og sån blei detringeneklare.jpg" alt="Image hosted by Photobucket.com">

også hentet jeg forsterkeren min. det er en velocity vr6000 velocityvr6000.jpg" alt="Image hosted by Photobucket.com">

også spilleren jeg skal bruke er sony cdx-f7500 50x4wsonycdx-f7500.jpg" alt="Image hosted by Photobucket.com">

Bildene ble av,hehe,du få fiksa dette......ser jo bra ut så langt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

m3vinge3.jpg" alt="Image hosted by Photobucket.com"> her er et bilde av m3 vingen

ringeneklare.jpg" alt="Image hosted by Photobucket.com"> og et av audi ringene jeg skjærte ut i pansret

pussetpltrent.jpg" alt="Image hosted by Photobucket.com"> her er den ene døra sveiset igjen liste hull og slipt ned.velocityvr6000.jpg" alt="Image hosted by Photobucket.com"> her er forsterkeren jeg skal bruke,det er en velocity vr6000

sonycdx-f7500.jpg" alt="Image hosted by Photobucket.com"> også spilleren min,en sony cdx-f7500 50x4w

Old Volvos Never Die, They Just Go Faster!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei du venta på at du skulle stikke innom. skal se om jeg får ordnet det se.

Har fulgt med hele tiden jeg selvsagt...

Ser bra ut så langt :)

Kommer ingen vei med den linken din jeg du...

dem forlanger passord :(

99' Audi A8 4.2 Quattro http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153036

85' Mærche

X-96' Audi A4TQ, X-95' Audi A4TQ, X-84' Audi 80cl

http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=118129

Lenke til kommentar
Del på andre sider