Gå til innhold

audi a4 "rs" prosjekt

Ranger emnet

mmh

Anbefalte innlegg

• Svar 117
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Fin bil.. ;) Ser ut til og bli veldig bra..!! :D

Er også fint og ta ned det meste av bilen og se om det er noe som kan være en liten "feil" eller en skade som ikke har blitt oppmerka før visse ting er demonter.. :)

Lykke til vidre med prosjektet og kom stadig med bilder å oppdateringer...? :D

..Audi - The lord of the rings..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gruningavhulsomersveisa.jpg mellegård som jeg har bilen hos sveiset igjen hullene til listene og da blei det grunning på innsiden.isolertbakdr.jpg å sån blei det når dørene var ferdig isolert. lagtpavstandsplater.jpg siden jeg ikke fant noen ferdig løsning på feste av frontfangeren med bjelken,så lagde jeg en :bump satte skruer med skive å mutter for avstanden skulle bli riktig inn å ut,også la jeg metall plater i mellom bjelken å fangeren som ble limet GODT=) limtfastfanger.jpg sån blei det. den sitter godt. da var frontfangeren klar til lakkering.

Old Volvos Never Die, They Just Go Faster!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
  • 4 weeks later...

Er ikke blitt gjort så mye i det siste men her er noen bilder av det som har skjedd. limetleppasammenmedbakfangeren.jpg[/img] har limet sammen leppa å bakfangeren,her er et bilde til limetbakfangerenleppasammen.jpg[/img]

også har jeg fått nye bremseskiver foran. blei skiver fra tarox

Old Volvos Never Die, They Just Go Faster!

Lenke til kommentar
Del på andre sider